  • 1. Data: 2005-07-03 19:38:11
    Temat: Pieniadze z karty kredytowej
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

    Czy znacie zposob na wyciagniecie z KK PKO BP gotowki, mam przyznany limit
    5000 z czego 3000 gotowka reszta platnosci bezgotowkowe, jak dostac ta kase
    w gotowce???

    pozdrawiam

    atri

  • 2. Data: 2005-07-03 19:41:54
    Temat: Re: Pieniadze z karty kredytowej
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Pawel Zaniuk "atri"" <a...@N...onet.xx> napisał w
    wiadomości news:da9er4$9jf$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy znacie zposob na wyciagniecie z KK PKO BP gotowki, mam przyznany limit
    > 5000 z czego 3000 gotowka reszta platnosci bezgotowkowe, jak dostac ta
    kase
    > w gotowce???

    to proste, podchodzisz do pierwszego z brzegu bankomatu i wyplacasz
    chyba ze masz jakies inne watpliwosci ?
    mozesz te gotowke otrzymac rowniez w dowolnym okienku bankowym
    ps
    o oplaty nie pytales wiec nie pisze ani mru mru

  • 3. Data: 2005-07-03 19:52:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Pawel Zaniuk "atri" wrote:
    > Czy znacie zposob na wyciagniecie z KK PKO BP gotowki, mam przyznany limit
    > 5000 z czego 3000 gotowka reszta platnosci bezgotowkowe, jak dostac ta kase
    > w gotowce???

    zabrać sąsiada na zakupy.
    On ci gotówkę, a ty płacisz kartą.

  • 4. Data: 2005-07-03 20:12:00
    Od: zet <z...@z...pl>

    witek wrote:

    > zabrać sąsiada na zakupy.
    > On ci gotówkę, a ty płacisz kartą.
    Przy tej kwocie którą ten pan chce wypłacić to musiałby być samochód.

  • 5. Data: 2005-07-03 20:19:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zet" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Przy tej kwocie którą ten pan chce wypłacić to musiałby być samochód.

    2.000 zł - tani ten samochód.

  • 6. Data: 2005-07-03 20:20:44
    Od: " " <n...@g...pl>

    Pawel Zaniuk \atri\ <a...@N...onet.xx> napisał(a):

    > Czy znacie zposob na wyciagniecie z KK PKO BP gotowki, mam przyznany limit
    > 5000 z czego 3000 gotowka reszta platnosci bezgotowkowe, jak dostac ta
> [...]

    Albo jest juz pozno i nie lapie dowcipu, albo ktos robi sobie jaja...

    Istnieja chyba bankomaty w PL oraz (do potwierdzenia w PKO BP) powininna
    istniec mozliwosc przelania srodkow z rachunku karty na inny rachunek
    bankowy (przynajmniej konkurencja tak ma w przypadku dostepu do rachunku KK
    przez internet).

  • 7. Data: 2005-07-03 20:33:58
    Od: "Pawel Zaniuk \"atri\"" <a...@N...onet.xx>

> [...]
    > istniec mozliwosc przelania srodkow z rachunku karty na inny rachunek
    > bankowy (przynajmniej konkurencja tak ma w przypadku dostepu do rachunku

    jaj nie robie :)

    niestety pytalem w PKO tylko tranzakcja bezgotowkowa po wyplacie tych 3000
    zl,
    wiec bankomat nie wchodzi w gre

    pozdrawiam

    atri

  • 8. Data: 2005-07-03 20:58:23
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >niestety pytalem w PKO tylko tranzakcja bezgotowkowa po wyplacie tych 3000
    >zl,
    >wiec bankomat nie wchodzi w gre

    Dokladnie tak, jak juz wyplacisz 3 tysiace z bankomatu to zostaja Ci
    tylko transakcje bezgotowkowe.

    Pzdr.
    Lack

    PS: dla pewnosci na grace period nie liczysz?

  • 9. Data: 2005-07-04 19:52:59
    Od: "Mały" <s...@t...pl>

> [...]
    > Czy znacie zposob na wyciagniecie z KK PKO BP gotowki, mam przyznany limit
    > 5000 z czego 3000 gotowka reszta platnosci bezgotowkowe, jak dostac ta

    W zaprzyjaźnionym sklepie z terminalem dokonujesz transakcji na 2000 zł,
    następnego dnia sklep ma kasę na koncie i się rozliczacie.
    pzdr

  • 10. Data: 2005-07-04 20:31:39
    Temat: Re: Re: Pieniadze z karty kredytowej
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >W zaprzyjaźnionym sklepie z terminalem dokonujesz transakcji na 2000 zł,
    >następnego dnia sklep ma kasę na koncie i się rozliczacie.

    i dla pewnosci nie podpisujesz slipa :-) nio chyba ze po otrzymaniu
    gotowki :-))