  • 1. Data: 2005-07-03 12:22:12
    Temat: Pytanie o: PayPal
    Od: " " <n...@g...pl>

    Witam i prosze odpowiedz, ewentualnie "drogowskaz", gdzie moglbym znalezc
    odpowiedz na pytanie:

    1) Czy osoba mieszkajaca w UK i posiadajaca PayPal, moze przelac pieniadzeb
    komus w Polsce?

    2) Czy sa jakies prowizje z tym zwiazane i kto je uiszcza?

  • 2. Data: 2005-07-03 12:23:31
    Temat: Re: Pytanie o: PayPal
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    pieniadzeb
    > komus w Polsce?
    >
    > 2) Czy sa jakies prowizje z tym zwiazane i kto je uiszcza?

    Przepraszam, zapomanilem, ze bede wdzieczny za
    odpowiedzi/sugestie/wyjasnienia :-)

  • 3. Data: 2005-07-03 12:58:07
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    n...@g...pl:

    > 1) Czy osoba mieszkajaca w UK i posiadajaca PayPal, moze przelac
    > pieniadzeb komus w Polsce?

    przelac zawsze moze, ale nie za pomoca PP

    > 2) Czy sa jakies prowizje z tym zwiazane i kto je uiszcza?

    najwyrazniej nie ma

  • 4. Data: 2005-07-03 13:06:04
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojtek \flexim\ <d...@n...pl> napisał(a):

    > n...@g...pl:

    > przelac zawsze moze, ale nie za pomoca PP

    > najwyrazniej nie ma

    Czyli jaka droga (tradycyjny przelew bankowy z UK do Polski?)

  • 5. Data: 2005-07-03 13:22:11
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Wojtek "flexim"" <d...@n...pl> wrote in message
    > n...@g...pl:
    >
    > przelac zawsze moze, ale nie za pomoca PP

    > najwyrazniej nie ma

    Jak nie ma? Prowizja Pay pal jest i to dwa razy. Podstawowa to 3% od kwoty i
    kolejna 2% od przelicznika walut (tylko wowczas jezeli przelew nie jest
    USD-USD)....O tak pomniejszana kwote procentowo dostaje odbiorca Pay Pal....

  • 6. Data: 2005-07-03 13:47:29
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JA <o...@b...poczta.fm> napisał(a):

> [...]
    > kolejna 2% od przelicznika walut (tylko wowczas jezeli przelew nie jest
    > USD-USD)....O tak pomniejszana kwote procentowo dostaje odbiorca Pay

    To czy moglbym prosic o informacje, czy mozliwe jest przelanie przez
    Kowalskiego pieniedzy z UK na konto bankowe Malinowskiego w Polsce poprzez
    PayPal? (Slyszalem, ze to najszybsza i najtansza forma).

    I drugie moje pytanie, czy pieniadze ida z konta Kowalskiego z banku w UK
    via PayPal na konto Malinowskiego w Polsce, czy z konta Kowalskiego na
    PayPal na konto Malinowskiego w Polsce i w jaki sposob zasilane jest konto
    PayPal przez Kowalskiego?

    Bede wdzieczny za wyjasnienia.

  • 7. Data: 2005-07-03 14:00:31
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    JA:

> [...]
    > kwoty i kolejna 2% od przelicznika walut (tylko wowczas jezeli
    > przelew nie jest USD-USD)....O tak pomniejszana kwote procentowo

    wow, istnieje prowizja od przelania pieniedzy poprzez PP z UK do Polski

  • 8. Data: 2005-07-03 14:02:38
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > nie sluchaj gamonia powyzej;), na dzien dzisiejszy PayPal nie umozliwia
    > odbierania pieniedzy w Polsce i wyplacenia ich np w bankomacie, mozna je
    > wyslac z Polski do powiedzmy UK i wtedy pobiera prowizje, w druga strone
    > nie da rady
    > mozesz skorzytac z roznych serwisow typy money orders bidpay, western
    > union), ale to pobieraja wysokie oplaty za taka usluge

    Dzieki, czyli zostaje tradycyjny przelew bankowy.

  • 9. Data: 2005-07-03 14:03:29
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

  • 10. Data: 2005-07-03 15:17:27
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    > JA:

    > wow, istnieje prowizja od przelania pieniedzy poprzez PP z UK do Polski

    Odkryles Eureke?