  • 1. Data: 2005-07-03 19:54:00
    Temat: Audyt legalności - PILNIE szukam zlecen!!!!!
    Od: "Audyt IT" <g...@w...pl>

    Witam.
    - Audyty informatyczne
    - Audyty legalności programowania
    - Administracja systemami informatycznymi
    - Serwis systemow IT

    Gwarantuje terminowości i solidność.
    Oczywiscie, wystawiam faktury VAT.

    kontakt:
    m...@w...pl
    504 35 11 26

    Audyt legalności - weryfikacja zainstalowanego i uzytkowanego oprogramowania
    pod kątem zgodności licencyjnych wraz z analizą oraz doradztwem w zakresie
    najbardziej optymalnych form licencjonowania.

    Audyt informatyczny - Audyt bezpieczenstwa - weryfikacja posiadanych
    dokumentów security policy lub procedur pod katem minimalizacji ryzyka
    zwiazanego z niekontrolowanym wyplywem informacji. Tworzenie w/w dokumentów
    i procedur także wymaganych przez GIODO

    Audyt przedwdrozeniowy - obiektywna analiza potrzeb biznesowych klienta w
    kontekscie wdrozenia systemow wspomagajacych zarzadzanie, rowniez w
    przypadku systemow informacji zarzadczej z przdstawieniem systemow
    maksymalnie spelniajacych potrzeby - bez uslug wdrozeniowych.

    Nie ma zadnych problemow z dojazdem w jakiekolwiek miejsce w kraju. Jestem
    mobilny i dyspozycyjny.

    kontakt:
    m...@w...pl
    504 35 11 26

  • 2. Data: 2005-07-03 19:56:11
    Temat: Re: Audyt legalności - PILNIE szukam zlecen!!!!!
    Od: "Audyt IT" <g...@w...pl>

    Przepraszam. Wysłane przez pomylke. Wiem ze NTG.

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 3. Data: 2005-07-03 19:56:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Audyt IT wrote:
    > Przepraszam. Wysłane przez pomylke. Wiem ze NTG.

    to daj cancel

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-03 20:59:02
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>