  • 31. Data: 2010-06-06 14:54:51
    Temat: Re: Perełka
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    wiadomościnews:hufit0$675$1@news.onet.pl...

    > w magdalence kaci Narodu Polskiego Kiszczak i jego towariszci chlali
    > wódę z Lechem Wałęsą

    zapomniales o lechu kaczynskim?

    http://www.polishnews.com/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczys
    ki-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201

  • 32. Data: 2010-06-06 21:32:27
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SlawcioD"

    > zapomniales o lechu kaczynskim?
    >
    > http://www.polishnews.com/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczys
    ki-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201

    A w jedynym efekcie - w starym PRLowskim stylu Wrzodak zdeptany i
    zamieciony.
    I pewnie on byłby tym jednym z konfidentów do eliminacji w opcji norweskiej
    wraz z dziećmi i wnukami bądź rodzicami i dziadkami; żeby juz zupełnie spać
    spokojnie że nikt nie przypyszczy.

  • 33. Data: 2010-06-06 21:56:08
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    norweskiej
    > wraz z dziećmi i wnukami bądź rodzicami i dziadkami; żeby juz zupełnie

    Widzę, że bardzo nie spodobał ci się wariant norweski, chociaż nie do końca
    wiesz o co chodziło. Wolisz obecny system , który ustawia na całe życie
    kolaborantów i konfidentów, a także ich dzieci i wnuki. Masz w tym jakiś
    osobisty interes?

    kc

  • 34. Data: 2010-06-06 22:31:49
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

> [...]
    > wiesz o co chodziło. Wolisz obecny system , który ustawia na całe życie
    > kolaborantów i konfidentów, a także ich dzieci i wnuki. Masz w tym jakiś

    wiem o co chodziło
    co do mnie, to z prlu nie mam nic oprócz pamiątek, więc spoko
    co do tej wykrętnej odpowiedzi (wtrącenia), to wiem co pisałeś i szkoda że
    sie nie odniosłes do meritum, ale to jest dla mnie oczywista oczywistość że
    zrobicie wszystko, zeby tematu nie było

  • 35. Data: 2010-06-07 11:14:18
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Pablo" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zasada jest prosta i niezmienna od lat. Sam się nie zatroszczysz o własną
    > dupę to nikt nie zapewni Ci dobrobytu. Niestety znaczna część ludzi ślepo

    Prawda

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2010-06-08 12:10:40
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > czasów,
    > ,kiedy będą dostępne dokumenty, czyli materiały źródłowe na podstawie

    Zadna partia nie jest zainteresowana ich ujawnienie bo wszystkie czerpia
    pelnymi garsciami z jej dobrodziejstw

    Co do PiS to najlepszym dowodem na pustoslowie jego hasel wyborczych z 2004,
    2005 i 2007 jest fakt ilu jego poslow bez mrugniecia bierze kase za bycie
    eurodeputowanym mimo wczesniejszych zapewnien o swojej bezinteresownosci i
    koniecznosci obrony niepodleglosci Polski, ktora mamy utracic w 2013

    Jego obecna kampania wyborcza polegajaca na gloszeniu hasel o koniecznosci
    przesuniecia wyborow na jesien obliczona jest na wzrost notowan Lecha
    Kaczynskiego, ktory wrocil do normalnego zachowania tzn. agresywnej krytyki
    rzadu

    Leszek

  • 37. Data: 2010-06-10 02:02:39
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    | Zadna partia nie jest zainteresowana ich ujawnienie bo wszystkie czerpia
    | pelnymi garsciami z jej dobrodziejstw

    Niestety, to prawda

> [...]
    | eurodeputowanym mimo wczesniejszych zapewnien o swojej bezinteresownosci i
    | koniecznosci obrony niepodleglosci Polski, ktora mamy utracic w 2013

    jest takich TYLKO !!! 2 - Kurski i Ziobro
    Pawła Kowala zalicza się do PRYMUSÓW :)
    Marek Migalski to też niezła postać :)
    obu darzę naprawdą sporą sympatią, możnapowiedziec, że od pierwszego
    spojrzenia -bowiem jestem fizjonomistką ...

> [...]
    | przesuniecia wyborow na jesien obliczona jest na wzrost notowan Lecha
    | Kaczynskiego, ktory wrocil do normalnego zachowania tzn. agresywnej krytyki

    Pitolisz, Lesiu ;)

    pozdrowaśki :)
    B.

  • 38. Data: 2010-06-11 08:23:57
    Od: "roman ban" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > roku

    > naprawd=EA
    > ematem.

    > pozwolisz =BFe nie zgodz=EA si=EA z tob=B1
    >
    > oni przestali pisa=E6 o gie=B3dzie na grupie wgpw
    >
    > bo jakkolwiek to zabrzmi
    >
    > ONI pop=B3yn=EAli na gie=B3dzie
    >
    > zapewne jaka=B6 cz=EA=B6=E6 ich kapita=B3u przyp=B3yn=EA=B3a do mnie i inny=
    > ch zdolnych
    > trader=F3w
    >
    > wp=B3a=E6cie potzrebuj=B1cym powodzianom
    >
    > PCK i caritas czekaj=B1

    i tu sie niezgadzam ,sam sie tutaj udzielalem ,ale od ok 2 lat co poniektorym
    odwalilo na maxa ,z inwestorow zamienili sie w politykierow -niestety polska
    polityka to nie USA i niema wplywu na GPW w polsce -mysle ze ta schiza tutaj
    niektorych to efekt bankroctwa i poprostu wyrzywajac sie na grupie odreagowuja
    z tym zwiazany stres -normalni dalej dzialaja nieudzielajac sie tutaj
    pzdr
    dla starych znajomych

  • 39. Data: 2010-06-11 08:25:55
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    Jest takich TYLKO !!! 2 - Kurski i Ziobro
    Pawła Kowala zalicza się do PRYMUSÓW :)
    Marek Migalski to też niezła postać :)
    Obu darzę naprawdę sporą sympatią, można powiedziec, że od pierwszego
    spojrzenia -bowiem jestem fizjonomistką ...

    Barbara, zaczynam się martwić o Twoją raczej krótką pamięć :-)
    Według Ciebie jest tylko dwóch posłów PIS w Europarlamencie - J.Kurski i Z.Ziobro.

    A dlaczego nie wymieniłaś:
    1) Ryszarda Czarneckiego
    2) Tadeusza Cymańskiego (wielkiego zwolennika Radia Maryja i o.Rydzyka)
    3) Adama Bielana (uciekł -dosłownie *** do Europarlamentu z kancelarii
    prezydenta L.Kaczyńskiego
    4) Michała Kamińskiego - j.w. ***

    *** Gdyby Bielan i Kamiński nie dostali się do Europarlamentu to z ogromnym
    prawdopodobieństwem zginęliby 10 kwietnia w katastrofie w Smoleńsku.

    p.s. A co do Twojej znajomości fizjonomii to czy podobają Ci się tylko
    eurodeputowani PIS?
    A co sądzisz np. o W.Olejniczaku z SLD? Z tego co słyszałem to kobiety
    uważają, że jest przystojny, sympatyczny i inteligentny.
    Więc jak to jest według Ciebie?
    No i ta pamięć...hmmmm