  • 1. Data: 2004-10-30 10:03:14
    Temat: PROSZE O WSKAZOWKE
    Od: "JM" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam zamiar wziasc kredyt hipoteczny,
    parametry : nieruchomosc warta 105 tys srdoki wlasne 40 tys (koszty zwiazane
    z kredytem i zakupem bede mial zasponsorowane :) ). Czas kredytowani 15 lat
    planuje przez pierwsze trzy lata przedplacac kredyt po okol 9 tys tak aby
    skrocic go maksymalnie prz stalym obciazeniu (dzis okol 650 na miesiac).

    Dzwonilem rozmwaialem z doradcami przegladalem oferte w sieci i nie moge sie
    ostatecznie zdecydowac :(
    zostały BPH , mBank (mam tam konto) , PKO BP - moze ktos podpowie patrzac na
    wlasne doswiadczenie :)

    Dziekuje i pozdrawiam Jurek