  • 1. Data: 2004-10-30 09:32:56
    Temat: mBank do wyłącznie do obrotu FI
    Od: "mo[]" <f...@o...pl>

    chce założyc sobie konto w mBanku tylko i wyłącznie do kupowania tam FI
    chcę zainwestować ok.8k
    nie chcę wyrabiać sobie VE..
    czy ktos mnie będzie ścigał za to że nie dokonuje comiesięcznych wpłat?

  • 2. Data: 2004-10-30 10:33:18
    Temat: Re: mBank do wyłącznie do obrotu FI
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    mo[] wrote:
> [...]
    > FI chcę zainwestować ok.8k
    > nie chcę wyrabiać sobie VE..
    > czy ktos mnie będzie ścigał za to że nie dokonuje comiesięcznych

    Nikt nie będzie za to ścigał.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-10-30 12:44:58
    Temat: Re: mBank do wył?cznie do obrotu FI
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 30 Oct 2004 11:32:56 +0200, w <clvn46$sb8$1@node1.news.atman.pl>, "mo[]"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > chce założyc sobie konto w mBanku tylko i wyłącznie do kupowania tam FI
    > chcę zainwestować ok.8k
    > nie chcę wyrabiać sobie VE..
    > czy ktos mnie będzie ścigał za to że nie dokonuje comiesięcznych wpłat?

    Nie.

    PS. I to jest najlepszy sposób na korzystanie z mBanku ;)))

  • 4. Data: 2004-10-30 17:15:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > chce założyc sobie konto w mBanku tylko i wyłącznie do kupowania tam FI
    > chcę zainwestować ok.8k
    > nie chcę wyrabiać sobie VE..
    > czy ktos mnie będzie ścigał za to że nie dokonuje comiesięcznych wpłat?

    A gdzie przeczytales, ze potrzebne sa comiesieczne wplaty? :) Skad taki
    pomysl?

  • 5. Data: 2004-11-01 12:08:39
    Od: "Piotr" <(nospam)pioz@go2.pl>

    > chce założyc sobie konto w mBanku tylko i wyłącznie do kupowania tam FI
    > chcę zainwestować ok.8k
    > nie chcę wyrabiać sobie VE..
    > czy ktos mnie będzie ścigał za to że nie dokonuje comiesięcznych wpłat?

    Żey kupić jednostki musisz mieć kasę na eKoncie więc jeli chcesz regularnie
    inwestować to przecież wpłaty, choć nie wymagane i tak będą :)