  • 1. Data: 2003-06-03 07:44:05
    Temat: [PekaoSa] Eurokonto:reaktywacja
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    Pekao SA wpadło na pomysł, by przysłać mi informacje o zmianie
    numeru konta, poinformować o nowej usłudze, a nawet przysłać
    kartę haseł jednorazowych. Pięknie, tylko że konto zamknąłem
    niemal dwa lata temu i zupełnie nie mam ochoty na jego
    reaktywację. Zastanawiam się - pisać do oddziału (IV Oddział W-wa,
    na Grójeckiej), czy dac sobie spokój i oczekiwac na rozwój
    wydarzeń?

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 2. Data: 2003-06-03 08:02:32
    Temat: Re: [PekaoSa] Eurokonto:reaktywacja
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Marek Barbaszyński" <m...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > reaktywację. Zastanawiam się - pisać do oddziału (IV Oddział W-wa,
    > na Grójeckiej), czy dac sobie spokój i oczekiwac na rozwój

    Mialem konto w tym samym oddziale, zamknalem 3 miesiace temu, mimo to
    dostalem te same kwity. Zapytalem w ostatni piatek przypadkowa spotkana
    swoja konsultantke od konta VIP, co robic w tej sprawie, bo juz chcialem isc
    i domagac sie wyjasnien w oddziale. Pani konsultantka powiedziala, ze zeby
    aktywowac Pekao24 i tak musialbym do niej przyjsc do biureczka, a ona wie
    przeciez ze zamknalem konto, wiec nic by z tego nie wyszlo.
    Powiedziala tez, ze do tych zmian (nowy numer konta, Telepekao24) baza
    danych kont byla wzieta jakis czas temu i dlatego nie jest bardzo aktualna.
    Ale nie mialem pojecia, ze "jakis czas" to tak jak w Twoim przypadku prawie
    2 lata :-)))

    Pani konsultantka powiedziala zeby po prostu wyrzucic papiery do kosza.

    Natomiast mnie denerwuje inna sprawa. Otoz po zamknieciu konta mialem
    niewielkie (kilka PLN) saldo dodatnie. Ale bank pobral sobie za prowadzenie
    nieistniejacego rachunku i moja kasa zniknela. No i zastanawiam sie, isc i
    domagac sie zwrotu, czy tez dac sobie spokoj? Nie chce wyjsc na pieniacza,
    ale z drugiej strony jakim prawem biora sobie moja kase?

    I jeszcze jedno - przy likwidacji rachunku i kart powinienem dostac
    pieniadze za proporcjonalnie niewykorzystana oplate za karte VC/MC. Pani
    konsultantka nic mi o tym nie powiedziala, ja nie doczytalem regulaminu i
    kasy nie dostalem. Czy to jest jeszcze do odzyskania? To juz kilkadziesiat
    PLN.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-06-03 08:24:09
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > I jeszcze jedno - przy likwidacji rachunku i kart powinienem dostac
    > pieniadze za proporcjonalnie niewykorzystana oplate za karte VC/MC. Pani

    Czy w TOIP masz oplate za wydanie karty ? Czy oplate za rok uzytkowania
    ?

  • 4. Data: 2003-06-03 08:38:22
    Od: Kozuch <gkozuszek@[trala]o2.pl>

    Ja rowniez bylem szczesliwym posiadaczem kota w tym oddziale i we
    wrzesniu 2001 zamknolem je. Jakis czas temu dotarly do mnie informatory
    z banku o nowych uslugach i o nowych oplatach ale olalem to i wyrzuclem.
    W ubieglym tygodniu dotarla informacja o zmianie numeru konta wiec
    postanowilem udac sie do oddzialu. Okazalo sie ze na koncie byla kasa -
    cale 1,75 PLN. Pani wyplacila mi ta kase i powiedziala ze teraz juz mnie
    nie beda nekac.

    Pozdrawiam
    Kozuch

  • 5. Data: 2003-06-03 09:44:23
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    > Czy w TOIP masz oplate za wydanie karty ? Czy oplate za rok uzytkowania
    > ?

    Chodzi mi o oplate za uzytkowanie. Wydano mi karte z data jesli dobrze
    pamietam 07/04 natomiast oplate (120PLN) pobierali co roku. Wiec powinni mi
    oddac 1/3 kasy wedlug mnie.