  • 1. Data: 2003-06-03 06:39:08
    Temat: Kredyt hipoteczny w PEKAO SA
    Od: "AJ" <e...@o...pl>

    Witam, czy ktoś z grupowiczów starał się o nowy kredyt hipoteczny w
    PEKAO SA ( ze stałym oproc. 5.79 przez dwa lata, ...) i ma jakieś
    doświadczenia w tym zakresie tzn. czy np. rozpatrują wniosek w ciągu 24h tak
    jak reklamują itd.

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-06-03 08:49:37
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w PEKAO SA
    Od: "Ender" <e...@p...onet.pl>

    Ja czekam już 2 tygodnie na rozpatrzenie wniosku, może zapomnieli o mnie. :(

  • 3. Data: 2003-06-03 18:19:53
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

> [...]
    > PEKAO SA ( ze stałym oproc. 5.79 przez dwa lata, ...) i ma jakieś
    > doświadczenia w tym zakresie tzn. czy np. rozpatrują wniosek w ciągu 24h

    a co po tych dwoch latach????
    liczyles ile bedziesz placic? zadowoli cie ze kolejne 20 lat bedzie
    drozej niz gdzzzzie indziej?

    pozdro
    SirmarK