  • 1. Data: 2002-10-25 11:54:59
    Temat: Pekao zaczyna kontrofensywe?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    EUROKONTO PLUS DLA KAŻDEGO

    Banku Pekao SA proponuje klientom nowe, korzystne zasady korzystania z
    Eurokonta Plus. Aby móc skorzystać z pakietu bezpłatnych usług, w tym m.in.
    zleceń stałych i ubezpieczenia NNW wystarczą teraz miesięczne wpływy w
    wysokości 500 zł miesięcznie - wcześniej 1.800 zł. Klienci dodatkowo zyskują
    możliwość posługiwania się kartą charge Pekao Shell i uczestnictwa w
    programie SMART.

    Łatwiejszy dostęp do Eurokonta Plus poprzez obniżenie minimalnej kwoty
    wpływów
    z 1800 do 500 złotych oznacza, że Pekao SA wymaga takich samych minimalnych
    regularnych wpływów zarówno na Eurokonto Standard jak i Eurokonto Plus.
    Dzięki temu klient może wybrać najlepsze dla siebie konto jedynie w
    zależności od tego, jak często korzysta z poszczególnych produktów, bądź
    usług.

    Płacąc za Eurokonto Plus tylko dwa złote więcej niż na Eurokonto Standard
    klient zyskuje bezpłatne zlecenia stałe, ubezpieczenie NNW, którego składkę
    opłaca Bank oraz możliwość skorzystania z karty Pekao Shell, która nie jest
    oferowana w pakiecie Eurokonta Standard.

    Karta Pekao Shell umożliwia nie tylko zaciąganie krótkoterminowej pożyczki
    przy dokonywaniu płatności za towary i usługi oraz wypłat gotówki w
    bankomatach na całym świecie - pozwala także na gromadzenie punktów SMART za
    transakcje bezgotówkowe. Za każdą transakcję dokonaną przy użyciu karty
    zarówno w kraju, jak i za granicą Bank nalicza punkty w programie SMART
    (programie lojalnościowym firmy Shell) - za każde 5 złotych płatności Klient
    otrzymuje 1 punkt SMART. Punkty te można potem wymieniać na darmowe usługi i
    towary na stacjach Shell. Zaletą tej karty jest również to, iż od transakcji
    bezgotówkowych nie jest pobierana prowizja, jak w przypadku innych kart z
    odroczonym terminem płatności.

    Klienci Banku Pekao SA mogą wybrać dla siebie najbardziej odpowiednie konto
    osobiste spośród dziewięciu zróżnicowanych pakietów: Eurokonto Junior - dla
    dzieci, Eurokonto OK. - dla młodzieży, Eurokonto Akademickie - dla
    studentów, Eurokonto Standard, Eurokonto Plus - dla aktywnie korzystających
    z usług bankowych, Eurokonto VIP - dla oczekujących indywidualnej,
    wyspecjalizowanej obsługi, Eurokonto Prestiż - dla klientów private banking,
    Eurokonto Business - dla osób prowadzących jednoosobową działalność
    gospodarczą oraz Eurokonto WWW - dla internautów.

    Od SL :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-25 12:26:02
    Temat: Re: Pekao zaczyna kontrofensywe?
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl>

    zamiana standarda na plusa trwa juz od ponad miesiaca

  • 3. Data: 2002-10-25 12:46:55
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Witam

    Jak na moje cos nie tak w tym Pekao SA . Najpierw mnoza oplaty, poprzeczki
    wyzej ustawiaja i nastawiaja sie na bogatszego klienta a teraz w dol ? Niech
    sie okresla ze swoja strategia raz a dobrze :-)

    Przemek

  • 4. Data: 2002-10-25 13:24:18
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > wyzej ustawiaja i nastawiaja sie na bogatszego klienta a teraz w dol ? Niech
    > sie okresla ze swoja strategia raz a dobrze :-)

    To jest właśnie strategia. Wiele ludzi łapie się na gadżety,
    bo nie lubi czytać tabel opłat -słynne 19,50% / 1,5% ;)
    jakaś schizofrenia :)

    pozdr
    Grzesiek

  • 5. Data: 2002-10-25 13:25:33
    Od: s...@o...pl

    A oprocentowanie pożyczek i kredytów?
    Czy tu też możemy liczyć na kontrofensywę?

  • 6. Data: 2002-10-25 13:45:10
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Eurokonto Business - dla osób prowadzących jednoosobową działalność
    > gospodarczą oraz Eurokonto WWW - dla internautów.

    SZANOWNY PANIE PRACUJACY W PKOSA. Zapomniał Pan tylko dodać, że opłata
    miesięczna 8zł oraz oprocentowanie 1%. Ubezpieczenia i inne "duperszmity"
    oferują teź inne banki, przy znacznie wyższym oprocentowaniu i niższych
    opłatach. Jak idziemy do banku to nie po to, aby mieć talon na benzynę,
    maskotkę Shella czy kolorowe zdjęcie Prezesa. Ja wiem, że Panu kazali to
    pisać i tylko to Pana usprawiedliwia (duże bezrobocie).

  • 7. Data: 2002-10-25 14:55:14
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > To jest właśnie strategia. Wiele ludzi łapie się na gadżety,
    > bo nie lubi czytać tabel opłat -słynne 19,50% / 1,5% ;)
    > jakaś schizofrenia :)

    19,50% / 1,0% ...

  • 8. Data: 2002-10-25 15:34:36
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    trafiłeś .... kulą w płot

  • 9. Data: 2002-10-25 18:38:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > EUROKONTO PLUS DLA KAŻDEGO
    > Banku Pekao SA proponuje klientom nowe, korzystne zasady korzystania z
    > Eurokonta Plus.

    ROTFL

  • 10. Data: 2002-10-25 18:57:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>