  • 11. Data: 2002-10-25 19:36:17
    Temat: Re: Pekao zaczyna kontrofensywe?
    Od: t...@p...onet.pl

    > > trafiłeś .... kulą w płot
    >
    > heheheh :) no coz.. Takie zycie :D

    Jeżeli się pomyliłem do przepraszam. Ale Pana informacja wyrażnie wskazywała,
    jaki to wspaniały produkt!!!!!! oferuje PKOSA. Może nie było to Pana indencją
    ale tak można było ją odczytac. Pozdrowienia Tensor1.

  • 12. Data: 2002-10-25 19:42:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    indencją
    > ale tak można było ją odczytac. Pozdrowienia Tensor1.

    Na koncu postu ladnie bylo napisane "Od SL :)" ;-D

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-10-25 23:13:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Na koncu postu ladnie bylo napisane "Od SL :)" ;-D

    Nowy jest :) Moglo sie zdazyc :)

  • 14. Data: 2002-10-26 15:55:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 21:42:44 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Na koncu postu ladnie bylo napisane "Od SL :)" ;-D

    Przydaloby sie jednak nieco wyrazniejsze zaznaczenie, ze to cytat z
    informacji prasowej :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 15. Data: 2002-10-26 15:58:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002 13:54:59 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Karta Pekao Shell umożliwia nie tylko zaciąganie krótkoterminowej pożyczki
    >przy dokonywaniu płatności za towary i usługi oraz wypłat gotówki w
    >bankomatach na całym świeci

    Wczoraj w oddziale lezalo pelno ulotek "domowej roboty" wymieniajacych
    zalety przejscia na Eurokonto Plus.
    Jeden z "plusow" to mozliwosc otrzymania karty "Schell" :-))).

  • 16. Data: 2002-10-26 18:17:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przydaloby sie jednak nieco wyrazniejsze zaznaczenie, ze to cytat z
    > informacji prasowej :-).

    No jest to faktem. A moze lepiej walnac naglowek z odsylaczem na sronke? Co
    o tym myslisz Michal? W sumie spelnily sie zyczena grupowiczow na temat
    uporzadkowanych informacji prasowych ;)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-10-26 18:24:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Co
    > o tym myslisz Michal? W sumie spelnily sie zyczena grupowiczow na temat

    Dobry pomysl - zobaczymy jak zostanie przyjety nastepnym razem :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer