  • 1. Data: 2002-05-23 20:25:05
    Temat: Pekao - wyciągi
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    Ktos kiedys pisal że dostał nowy wyciąg z eurokonta na którym wszystko było
    pięknie opisane.
    A ja dostaję dalaj badziewstwo z którego nic nie wiadomo.

    Dostajecie nowe czy stare?
    Kiedy dostane nowy?

    KT

  • 2. Data: 2002-05-24 05:29:26
    Temat: Re: Pekao - wyciągi
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A może byś tak przeczytał, co wtedy napisano na ten temat ? ;-)
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-05-24 09:03:31
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

> [...]
    było
    > pięknie opisane.
    > A ja dostaję dalaj badziewstwo z którego nic nie wiadomo.

    ZTCW to nowe wyciągi związane są z wdrażaniem nowego systemu informatycznego
    w PeKao SA. Obecnie system ten działa jedynie w V Oddziale w Warszawie.
    Dodatkową jego zaletą jest całodobowy Teleserwis. Podejrzewam, że bank chce
    połączyć wdrożenie nowego systemu z wprowadzeniem nowej numeracji kont w
    oparciu o IBAN, odmiejscowieniem rachunków oraz udostępnieniem dostępu dla
    Eurokont oddziałowych przez WWW. Na te wszystkie rzeczy oraz na
    wpłaty-wypłaty on-line czekam z utęsknieniem.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-05-24 10:59:40
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    KT <kryst@usun_polbox.pl> wrote:
    > Dostajecie nowe czy stare?
    > Kiedy dostane nowy?

    Kiedy Twój oddział przejdzie na nowy, centralny system.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-05-24 15:53:36
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    KT pisze:
    >Ktos kiedys pisal że dostał nowy wyciąg z eurokonta na którym wszystko było
    >pięknie opisane.
    >A ja dostaję dalaj badziewstwo z którego nic nie wiadomo.
    >
    >Dostajecie nowe czy stare?

    Stare.

    >Kiedy dostane nowy?

    Jak wdrożą nowy system bankowy.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 6. Data: 2002-05-24 17:21:38
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

    To to wiem, tylko czy wiadomo kiedy to nastąpi???
    Jaki jest harmonogram?

    KT

  • 7. Data: 2002-05-24 19:41:06
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "KT" <kryst@usun_polbox.pl> napisał w wiadomości
    > To to wiem, tylko czy wiadomo kiedy to nastąpi???
    > Jaki jest harmonogram?
    Tajne/poufne. Powinni do końca 2002 ale Sluczak coś ostatnio wspominał, że
    niektórych oddziałów nie podłączą wcale (jakkolwiek absurdalnie by to nie
    brzmiało!)
    Marcin