  • 1. Data: 2002-05-23 20:22:05
    Temat: PKO BP - odmiejscowienie
    Od: "Bosman Zorz" <U...@i...pl>

    Mam pilne i konkretne pytanko: czy bedac klientem oddzialu PKO BP w
    miejscowosci A moge dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
    miejscowosci B?

    --
    Pozdrawiam -- Wasz Bosman Zorz

  • 2. Data: 2002-05-24 00:16:25
    Temat: Re: PKO BP - odmiejscowienie
    Od: "Grzesieq" <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r>

    > Mam pilne i konkretne pytanko: czy bedac klientem oddzialu PKO BP w
    > miejscowosci A moge dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
    > miejscowosci B?
    Teoretycznie tak - PKO BP ma teraz wszystkie rachunki prowadzone On-Line
    wiec nie powinno byc problemu. Ale jak to z tym jest to nie wiadomo.
    Jakis czas temu pomieszkiwalem sobie w Warszawie a rachunek mialem w
    oddziale oddalonym o 100 km. Pewnego dnia musialem zrobic przelew na inny
    rachunek. Poszedlem sobie do Rotundy przed 18-ta. Wypisalem przelew podajac
    numer swojego rachunku a pani w okienku mi powiedziala ze nie przyjmie mi
    tego bo moj oddzial juz pewnie jest po godzinach pracy i oni nie moga
    sprawdzic wzoru mojego podpisu. Ja im na to ze to nie jest konieczne, ze mam
    ze soba karte kredytowa i moga porownac podpis z podpisem na karcie. A ona
    dalej swoje. W koncu poszedlem po rozum do glowy - wyszedlem na zewnatrz,
    wyciagnalem pieniadze z bankomatu, wypisalem nowy blankiet - tym razem nie
    przelewu ale wplate na konto i wrocilem do tego samego okienka. Lacznie z
    podwojnym staniem w kolejce i wypisywaniem dwoch blankietow stracilem ponad
    godzine czasu...

    Pozdrawiam,

    Grzesieq

  • 3. Data: 2002-05-24 07:31:03
    Temat: Odp: PKO BP - odmiejscowienie
    Od: "Andrzej" <k...@w...pl>

    > Mam pilne i konkretne pytanko: czy bedac klientem oddzialu PKO BP w
    > miejscowosci A moge dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
> [...]
    nie wszystkie oddziały wykonują takie przlewy tzn z innego oddziały tłuma
    czą się tym ze nie mają połączenia . Ale juz prawie przy wszystkich oddziała
    ch są bankomaty z funkcją depozytową i mozesz tam włozyc koperte z z blankie
    tem polecenia przelewu dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
    > miejscowosci B będą w miajscowości A !
    POZDRAWIAM

  • 4. Data: 2002-05-24 07:40:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Bosman Zorz <U...@i...pl> napisał(a):

    > Mam pilne i konkretne pytanko: czy bedac klientem oddzialu PKO BP w
    > miejscowosci A moge dokonac przelewu ze swojego rachunku znajdujac sie w
    > miejscowosci B?

    Pelne odmiejscowienie ma nastapic bodaj w lipcu br.
    Na dziesiaj wiec jedyna mozliwoscia jest skorzystanie z funkcji depozytowej
    bankomatu - wypelniasz duczek przelewu, wrzucarz do koperty wyjetej z
    bankomatu, adresujesz wedlug napisow na kopercie, wkladasz druczek i znow do
    bankomatu.
    Tylko pamietaj, ze przelew zostanie zrealizowany przez _twoj_ oddzial dopiero
    wtedy, gdy koperta fizycznie zostanie tam dostarczona (wg regulaminu 4 dni
    robocze na dostarczenie)

  • 5. Data: 2002-05-24 09:13:35
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    nie dalej jak wczoraj, poszedlem do PKO BP dokonac przelewu.

    - czy ma pan u nas konto
    - tak
    - w naszym oddziale
    - a jaki to jest oddzial
    - 1
    - nie ja mam w 5, (to samo miasto)
    - to b. mi przykro, nie moze pan dokonac przelewu

    koniec pierwszej rozmowy, grzecznie ustawilem sie w kolejce do okienka
    zly na siebie, ze probowalem wykonac tak bezsensowna czynnosc jak
    przelew w innym oddziale. stojac w kolejce zauwazylem plakat "z naszego
    nowego
    pracownika bedziesz zawsze zadowolony" (albo jakos tak). Na fotografi facet
    przy terminalu.
    Ucieszylem sie, przez 2 lata pobytu w Niemczech korzystalem z takich
    terminali, rano o 6
    czy w nocy o 23, w Hamburgu czy we Frankfurcie, przelew na podstawie karty
    3(i nie pytaja o odzial,
    bo nie ma oddzialow).

    - gdzie macie te terminale ?
    - ?!?!?! jakie terminale ?!?!?!
    - ten co na plakacie!
    - panie, co pan......

    pozdrowienia
    blower

  • 6. Data: 2002-05-24 21:52:45
    Od: "Przemek" <M...@p...onet.pl>

    PKO BP SA jest już prawie połączone w systemie online w całości przynajmniej
    nie wiadomo mi o regionach, które nie sa jeszcze dołączone. Całym systemem
    steruje CESAR tak to nazwali:) Wpłacając pieniądze w np. Warszawie na konto
    w Poznaniu pieniądze powinny być teoretycznie na koncie po 10 min
    teoretycznie, bo zależy to od obciążenia mainframe oraz od poprawności
    wstukania konta, np. przez dysponenta/kasjera. Jeśli popełnił on błąd po 10
    minutach operacja wraca do wykonawcy z informacją o braku konta itd., Co do
    odmiejscowienia rachunków to dziwie się, że jakaś tam Pani Krysia nie
    zrealizowała przelewu pewnie nikt jej nie powiedział, że już może robic
    innych oddziałów również a jeśli juz macie konto w nowym numerze Iban, który
    nie do końca jest, Ibanem (ten PKO BP SA), to ciekawe jak na to wpadła, bo
    po Ibanie nie wpadnie, jaki to oddział:)) a klient przecież nie musi
    wiedzieć, w jakim oddziale, bo np. zapomniał czy coś tam.

    Tak naprawdę to zależy to od wyszkolenia pracowników i decyzji podjętych
    przez Oddziały Regionalne oraz Oddziały Centra. Dziwnie jakoś żadne chyba
    wytyczne z Warszawki nie przyszły, co do odmiejscowienia a sprawa wydaje się
    pilna, więc jak widzicie wina leży po stronie Centrali na Puławskiej w
    Warszawie gdyby szybciej się określili to byłoby jasne. Spróbuje się czegoś
    dowiedzieć w poniedziałek i napisze o szczegółach, żeby już wam żadna Krysia
    przy okienku nie odmówiła;)

  • 7. Data: 2002-05-24 21:55:52
    Od: "sebcz" <s...@o...pl>

    to ciekawe jak na to wpadła, bo
    > po Ibanie nie wpadnie, jaki to oddział:))

    Wszystko fajnie, ale...
    dlaczego po IBANIE mialaby nie dojsc, jaki oddzial ?
    Nie patrzy na 2 pierwsze cyfry, czyta kolejnych 8 i ma numer oddzialu... Czy
    sie myle ?
    Seb

  • 8. Data: 2002-05-25 21:55:25
    Od: "Przemek" <M...@p...onet.pl>

    PKO BP SA ma połączone księgowo numery Oddziałów i jeśli masz konto np. w II
    Oddziale to numer rozliczeniowy i tak i tak masz np. I Oddziału :) zależy
    pod jaki Oddział podłaczyli pozostałe :) tak to mniej więcej wygląda.

  • 9. Data: 2002-05-27 10:09:34
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    >Spróbuje się czegoś
    > dowiedzieć w poniedziałek i napisze o szczegółach, żeby już wam żadna
    Krysia
    > przy okienku nie odmówiła;)

    Prawie masz racje, tylko do przelewu potrzebujesz dowod tozsamosci w wtedy
    kazda pani
    Krysia wklepie nazwisko i juz wie, ze nie ma cie w tym oddziale.

    pozdr
    blower

  • 10. Data: 2002-05-27 18:47:50
    Od: "Przemek" <M...@p...onet.pl>

    Dokładnie:), ale jeśli juz zajrzy na konto to nie będzie taka i zrobi
    przelew:) Nie wiem jak u Ciebie w Łodzi, ale u mnie w Poznaniu przymykają
    oczy w końcu, co to za różnica a klient ma być przecież zadowolony

    .