  • 1. Data: 2002-05-23 18:25:14
    Temat: przedplacone maestro takze zagranica :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ciekaw tylko jestem jaki bedzie kurs wymiany, ale zapowiada sie fajnie :)

    Jeszcze przed wakacjami ING Bank Śląski zaoferuje kartę Maestro przedpłaconą
    o zasięgu międzynarodowym. Wkrótce pojawią się także karty pre-paid dla
    pracowników przedsiębiorstw.

    Obecnie przedpłaconą kartą Maestro ING BSK można płacić tylko na
    terenie kraju. Od stycznia bank wydał 3 tys. takich kart. Ponad połowa
    nabywców zadeklarowała, że traktuje kartę jako okazjonalny prezent dla
    członków rodziny lub znajomych.

    Przypomnijmy, że przedpłacona Maestro jest kartą na okaziciela,
    którą można potem doładowywać z konta osobistego w ING BSK. Obecnie
    zastępuje ona z powodzeniem także czeki, których wydawania bank zaniecha z
    dniem 31 maja br.

    expander.pl

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-23 19:36:41
    Temat: Re: przedplacone maestro takze zagranica :)
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Przypomnijmy, że przedpłacona Maestro jest kartą na
    okaziciela,
    > którą można potem doładowywać z konta osobistego w ING BSK. Obecnie

    Przypomnę, że z dowolnego konta, np. z mbank.

  • 3. Data: 2002-05-23 19:53:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przypomnę, że z dowolnego konta, np. z mbank.

    Ano - karta 10 zeta (ciekawe czy bedzie drozsza) :) i juz :)))
    co prawda ja mam normalna z BZWBK, ale moze byc ciekawa oferta dla
    niektorych - tylko czy niie bedzie podobnie jak z Fortisowym przelicznikiem
    ???

  • 4. Data: 2002-05-24 13:16:15
    Od: "Homeboy" <h...@t...pl>

    > Jeszcze przed wakacjami ING Bank Śląski zaoferuje kartę Maestro
    przedpłaconą
    > o zasięgu międzynarodowym.

    Miejmy nadzieje, ze nie bedzie taka brzydka jak dotychczasowe karty ING BSK.
    Kto im je projektuje? Wstyd takie w portfelu nosic.

    hb

  • 5. Data: 2002-05-24 14:35:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Homeboy" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Miejmy nadzieje, ze nie bedzie taka brzydka jak dotychczasowe karty ING
    BSK.
    > Kto im je projektuje? Wstyd takie w portfelu nosic.

    A Tobie karta służy do chwalenia się znajomym ?????
    Bo dla mnie jej wygląd jest obojętny

  • 6. Data: 2002-05-25 14:06:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 24 May 2002 15:16:15 +0200, "Homeboy" <h...@t...pl>
    wrote:

    >Miejmy nadzieje, ze nie bedzie taka brzydka jak dotychczasowe karty ING BSK.
    >Kto im je projektuje? Wstyd takie w portfelu nosic.

    Hmm, akurat przedplacona Maestro to IMO jedna z ladniejszych kart.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-05-27 07:36:39
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > Przypomnę, że z dowolnego konta, np. z mbank.

    Albo wpłata gotówkowa w kasie ING BSK ;-)

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex