  • 11. Data: 2003-11-05 13:56:05
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Ryszard Srokosz wrote:

    > za jakość trzeba płacić

    :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 12. Data: 2003-11-05 14:08:04
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Dla zrzęd marudzących, że Pekao ma niskie oprocentowanie:
    > oprocentowanie na ROR-ze może być i 0%. Nie od tego jest ROR....
    > Najważniejsza jest ogromna sieć placówek, bodajże największa sieć
    > bankomatów, sensowna karta, a nie jakaś VISA....

    bodajze nie...
    PKOBP ma 1740 bankomatow
    Pekao - ok 1000 bankomatow.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-11-05 14:10:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    DOKŁADNIE taki komentarz już miałem napisany, zanim przeczytałem Twój !!!
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-11-05 14:13:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Zieba <z...@s...op.pl> wrote:
    > Ale cena za co? Za prowadzenie rachunku? 4 PLN to nie tak duzo chyba,
    > to tylko 4 PLN wiecej niz w bankach wirtualnych:)

    4 PLN?
    Za jaki rachunek?
    Jak 4 zl to jutro otwieram w Pekao - tylko powiedz ktore to konto.
    (studenciego juz mi raczej nie zaloza ;)

  • 15. Data: 2003-11-05 14:16:42
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > bodajze nie...
    > PKOBP ma 1740 bankomatow
    > Pekao - ok 1000 bankomatow.

    Pekao ma jeszcze bezpłatny Euronet.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-11-05 14:18:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 05 Nov 2003 14:50:37 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >chyba dłużnika? ;-)

    Też ;) dokładnie - przez kredytobiorcę.
    Dodam jeszcze niemożnośc wypłacenia pieniedzy w oddziale zamiejscowym
    i koniecznoś interwencji o oczekiwanie ponad godzinę na pieniądze.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2003-11-05 14:18:46
    Od: "Marcin Zieba" <z...@s...op.pl>

    Tak pisze Michał 'Amra' Macierzyński:

    > 4 PLN?
    > Za jaki rachunek?
    > Jak 4 zl to jutro otwieram w Pekao - tylko powiedz ktore to konto.
    > (studenciego juz mi raczej nie zaloza ;)

    No wlasnie, a mi za studenckich czasow - jakies 5-6 lat temu zalozyli:)
    Oj, pochwalilem sie na forum publicznym:)))
    Pzdr,
    MZ

  • 18. Data: 2003-11-05 14:26:32
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał:
    (...)
    > Wiwat Pekao.

    ROTFL, LOL Buahahahahaha
    Ale się uśmiałem ;-))))))))
    Jak dla mnie - post miesiąca, a może nawet roku ;D

  • 19. Data: 2003-11-05 15:12:42
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Nov 2003 12:56:41 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >Nieodpowiadanie na pisma,

    E... Już pisałem niedawno, że na moje pismo zareagowali telefonicznie
    już następnego dnia.

    > prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,

    Nie miałem styczności.

    >systemy które nie potrafią wpłaconych własnie pieniędzy pokazać na
    >koncie,

    ??? Mi zawsze pokazują.

    >panie które odmawiaja przyjęcia pisma 'bo tak',

    No cóż, pewnie w różnych oddziałach jest rózny personel. Np. w Lukasie
    w Zabrzu jestem zachwycony, a w Gliwicach mi się narazili.

    >procedury
    >które nie pozwalają na ujawnienie informacji o kapitale pozostałym do
    >spłacenia przez wierzyciela.

    Hm... Nawet nie wiem co to jest :-(

    >Też tak mówiłem, dopóki sie nei sparzyłem.

    Możliwe. Ja mam proste wymagania. Konto, placówki, bankomaty, sensowna
    karta.
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)