  • 21. Data: 2003-11-05 15:15:37
    Temat: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Nov 2003 13:20:33 +0100, "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>
    wrote:

    >Buhahaha...
    >Czy dzisiaj mamy 1 kwietnia?
    >Wszyscy na grupie swietuja jak uciekna z zubra...

    E tam. Bank wyraźnie się rozwija. ostatnio nawet słyszałem fajną
    reklamę w TV... Śpiewające żubry i hasło: Żubr występuje w puszczy.
    Widać, że zaczęli pracować nad jakością i reklamować bank. Ludzie mają
    złe doświadczenia, ale przecież bank się rozwija i jest coraz lepszy!
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2003-11-05 15:16:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Nov 2003 15:08:04 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >bodajze nie...
    >PKOBP ma 1740 bankomatow
    >Pekao - ok 1000 bankomatow.

    Euronety liczysz w tycm 1000?
    No i nawet jeśli, to tylko BP go bije, a BP jest paściaty...

  • 23. Data: 2003-11-05 15:18:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaka cena? Za jakość można zapłacić.

    Jakosc czego? Obslugi? A gdzie ty tam widzisz jakosc?
    Wybacz ale 11,5 zl za konto, gdzie podobne uslugi mam w kazdym lepszym banku
    to stanowczo za duzo jak dla mnie.

  • 24. Data: 2003-11-05 15:19:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Widać, że zaczęli pracować nad jakością i reklamować bank. Ludzie mają
    > złe doświadczenia, ale przecież bank się rozwija i jest coraz lepszy!

    A to nie reklama piwa czasem? ;P

  • 25. Data: 2003-11-05 15:38:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Nov 2003 14:28:26 +0100, w <boattt$rr5$1@bozon2.softax.com.pl>, "Ryszard
    Srokosz" <R...@s...pl> napisał(-a):

    > za jakość trzeba płacić

    Ahahahhahaha, o ROTFL!

  • 26. Data: 2003-11-05 15:40:47
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:bob4dv$8au$1@news.onet.pl...

    > A to nie reklama piwa czasem? ;P

    Wiadac autor byl po niejednej "reklamie" jak pisal ten post :)
    czego oni teraz dolewaja do tego piwa ze nawet pekao niektorym wydaje sie
    dobrym bankiem ? :)

  • 27. Data: 2003-11-05 15:59:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bob0dk$5ns$1@foka1.acn.pl...

    > Pekao ma jeszcze bezpłatny Euronet.

    Ale to nie powieksza listy miejscowosci, w ktorych mozna wyplacac bez
    prowizji. To tylko poprawia statystyke - "mamy 1500 bankomatow"
    Euronety zwiekszaja tylko "gestosc" bankomatow w wielkich miastach.
    Gdyby sie liczyly tylko wielkie miasta to banki typu ING czy BPH mialyby
    taka sama dostepnosc bankomatow jak PKO BP...;-)

    BTW Millennium "ma" 600 swoich bankomatow i 400 Euronetow. Teoretycznie to
    duzo, a czy wszedzie latwo trafic na ktorys z nich?

    --
    Pozdrowienia

  • 28. Data: 2003-11-05 16:16:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 5 Nov 2003 16:40:47 +0100, w <bob5m1$mb2$1@SunSITE.icm.edu.pl>,
    "Kazimierz" <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Wiadac autor byl po niejednej "reklamie" jak pisal ten post :)
    > czego oni teraz dolewaja do tego piwa ze nawet pekao niektorym wydaje sie
    > dobrym bankiem ? :)

    Nie wiem czego dolewają, ale muszę dziś koniecznie kupić to piwo :D.

  • 29. Data: 2003-11-05 16:25:30
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:boatbi$g9i$1@news.onet.pl...

    > Staary - ale ta CENA!

    masz racje. cena powala. niezaleznie od rodzaju rachunku jest za wysoka.
    ale z drugiej strony darmowe rachunki jakkolwiek korzystne dla ludzi, psuja
    rynek. (nie wiem czy sensownie jest porownac ta sytuacje do np. darmowych
    piknikowych koncertow - ludzie przyzwyczajeni do tego ze sa one ZA DARMO nie
    chodza na inne, platne klubowe)

    Sebastian

  • 30. Data: 2003-11-05 17:22:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    s. <s...@A...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sytuacje do np. darmowych piknikowych koncertow - ludzie
    > przyzwyczajeni do tego ze sa one ZA DARMO nie chodza na inne, platne

    Psuja? Raczej zmuszaja duze banki do zachowania rozsadku przy dyktowaniu
    ceny. W zyciu nie uwierze, ze jakby nie bylo bankow wirtualnych czy Lukasa
    Pekao zaproponowalby lepsza linie kredytowa czy korzystniejsze
    oprocentowanie odsetek.

    O banki "darmowe" sie nie martw - jesli model biznesowy jest zly to same
    beda musialy go zmienic. - a jak na razie trzeba im dziekowac, bo tak
    mielibysmy monopol duzych bankow