    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekao wychodzi na prowadzenie
    Date: Wed, 05 Nov 2003 16:12:42 +0100

    On Wed, 05 Nov 2003 12:56:41 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...org.pl> wrote:

    >Nieodpowiadanie na pisma,

    E... Już pisałem niedawno, że na moje pismo zareagowali telefonicznie
    już następnego dnia.

    > prawników którzy wiedzą lepiej niż ustawa,

    Nie miałem styczności.

    >systemy które nie potrafią wpłaconych własnie pieniędzy pokazać na
    >koncie,

    ??? Mi zawsze pokazują.

    >panie które odmawiaja przyjęcia pisma 'bo tak',

    No cóż, pewnie w różnych oddziałach jest rózny personel. Np. w Lukasie
    w Zabrzu jestem zachwycony, a w Gliwicach mi się narazili.

    >procedury
    >które nie pozwalają na ujawnienie informacji o kapitale pozostałym do
    >spłacenia przez wierzyciela.

    Hm... Nawet nie wiem co to jest :-(

    >Też tak mówiłem, dopóki sie nei sparzyłem.

    Możliwe. Ja mam proste wymagania. Konto, placówki, bankomaty, sensowna
    karta.
    --
    Jego Szarość
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)