  • 11. Data: 2003-05-23 21:01:41
    Temat: Re: Pekao SA zgarnia twoją kasę - artykuł w dzisiejszym Superexpress'ie
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    >>>>> "spam" == spam poilkj <p...@g...pl> writes:

    spam> Gazeciarze przesadzają jak zwykle.
    spam> Czy to pierwszy bank, któremu się system posypał.
    spam> Każdy bank ma wpadki wcześniej, czy poźniej.
    spam> A gazeta czymś musi strony zapełnić. Im wieksza sensacja, tym lepiej dla
    spam> gazety. A, że trochę podkolorowana.

    Nie masz racji. Błąd pekasoa jest z gatunku systematycznych, wiec nie może
    być mowy o przypadku.

    Trudno też nazywać koloryzowaniem powiedzenie klientowi trzymającemu w
    garsci rachunki na kwote o 30% niższą że nie wiadomo kiedy sprawa się
    wyjaśni.

    ps. SE nie czytałem i nie zamierzam.

    --

    --w

  • 12. Data: 2003-05-24 07:31:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    p...@g...pl wrote:
> [...]

    "(...) Skontaktowałem się jednak z centralą Pekao SA, bo chciałem mieć
    pewność, że wszyscy oszukani odzyskają pieniądze. Usłyszałem, że nie
    mogą dać mi takich gwarancji."

    Ten cytat po prostu mnie rozwalił. Tam powinien szybko GINB wkroczyć.
    Co to ma znaczyć: nie damy gwarancji ?! Błędy zdarzają się wszędzie, ale
    jeśli o tym już wiedzą to powinni na rzęsach stanąć żeby to szybko
    wyprostować a klienta grzecznie przeprosić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl