  • 1. Data: 2007-06-11 23:59:21
    Temat: Polecenie Zapłaty - jak zlikwidować ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    jak zlikwidować (nie "odwołać") polecenie zapłaty w mBanku ?
    czy muszę coś wysyłać do banku czy mLinią (przez stronę można tylko odwołać
    ostatnią operację polecenia zapłaty) ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-06-12 00:03:09
    Temat: Re: Polecenie Zapłaty - jak zlikwidować ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > jak zlikwidować (nie "odwołać") polecenie zapłaty w mBanku ?
    > czy muszę coś wysyłać do banku czy mLinią (przez stronę można tylko
    > odwołać ostatnią operację polecenia zapłaty) ?

    Już wiem "W tym celu należy przesłać odpowiedni formularz odwołania zgody do
    wierzyciela i do banku."
    Tylko co to jest "odpowiedni formularz" ? Dotychczas widziałem tylko
    formularze "zgody" i nie było tam opcji "odwołanie zgody"....

    Piotrek

  • 3. Data: 2007-06-12 00:34:24
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > Tylko co to jest "odpowiedni formularz" ? Dotychczas widziałem tylko
    > formularze "zgody" i nie było tam opcji "odwołanie zgody"....
    Link do formularzy znajdziesz nawet na stronie głównej mBanku.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html#d
    e2
    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/odwolanie_zgody
    _obciazenia_rachunku.pdf
    lub na stronach wierzyciela.
    Podpisz się tak samo jak na uprzednio wyrażonej zgodzie / umowie, bo
    inaczej to... strach się bać ;-)
    DO lub innego dowodu tożsamości nie przedstawisz w mBanku, więc zwracają
    sporą uwagę na podpis. Może nawet więcej niż sporą.