  • 1. Data: 2007-06-12 09:28:40
    Temat: [mbank] "hobby" - moje modły zostały wysluchane ? ;)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    A propos artykułu <f4dpm5$4nd$2@kjonca.kjonca> zadzwonił do mnie pan z
    mBanku, czy nie mógłbym podesłać więcej danych. Przy okazji rozmowa
    zeszła na "a skąd ja mam wiedzieć czy dzwoni Pan z mBanku". Wtedy
    dowiedziałem, się, że mogę w mbanku[1] wypełnić pole "hobby"[2] i w
    trakcie rozmowy inicjowanej przez mbank mogę *ja pracownika" o owo
    "hobby" odpytać. No cóż. Moje uszanowanie. Serio.

    KJ
    [1] chyba źle zrozumiałem, bo odniosłem wrażenie, że można to zrobić z
    poziomu WWW, ale nie znalazłem odpowiedniego pola. Za to operator na
    mLinii dokładnie wiedział o co chodzi.
    [2] - to może być dowolny ciąg znaków.

    PS. nie wiem czy w Multibanku też to jest, ale wieczorem zadzwonię i
    sprawdzę.

  • 2. Data: 2007-06-12 09:49:30
    Temat: Re: [mbank] "hobby" - moje modły zostały wysluchane ? ;)
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

  • 3. Data: 2007-06-12 10:52:57
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 11:49:30 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A mógłbyś podać adres tego artykułu jako link http ?

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/2e
    8943ad99c08752

  • 4. Data: 2007-06-12 11:12:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> writes:

    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/2e
    8943ad99c08752

    Albo bezpośrednio z msgid:

    http://groups.google.pl/groups?selm=f4dpm5$4nd$2@kjo
    nca.kjonca

    MJ

  • 5. Data: 2007-06-12 16:23:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 11:28:40 +0200,
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > PS. nie wiem czy w Multibanku też to jest, ale wieczorem zadzwonię i
    > sprawdzę.

    W multibanku nie ma i Multilinka nie wiedziała czy i kiedy wprowadzą :(

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 6. Data: 2007-06-12 19:22:05
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > trakcie rozmowy inicjowanej przez mbank mogę *ja pracownika" o owo
    > "hobby" odpytać. No cóż. Moje uszanowanie. Serio.

    WOW. "Mam i ja" :) I jedna doinformowana mlinka więcej.

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/

  • 7. Data: 2007-06-12 22:28:53
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >
    > W multibanku nie ma i Multilinka nie wiedziała czy i kiedy wprowadzą :(

    Chodzi o pole Hobby? Jeśli tak to trafiłeś na niedoinformowaną MultiLinkę ;)

  • 8. Data: 2007-06-13 06:27:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    d_v_d pisze:
    [...]

    > Chodzi o pole Hobby? Jeśli tak to trafiłeś na niedoinformowaną MultiLinkę ;)

    No to chyba 2 pracowników jest niedoinformmowanych. Bo dzis rozmawiałem
    i dowiedziałem się że pole "hobby" multibanku owszem jest, ale *nie*
    służy do identyfikacji pracownika w czasie rozmowy inicjowanej przez
    bank ... Hm. A już miałem nadzieję.

    KJ

  • 9. Data: 2007-06-13 09:04:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i dowiedziałem się że pole "hobby" multibanku owszem jest, ale *nie*
    > służy do identyfikacji pracownika w czasie rozmowy inicjowanej przez
    > bank ... Hm. A już miałem nadzieję.

    Szkoda, że nie zapytałeś do czego w takim razie ich zdaniem służy :)
    Może jak dasz sobie wpisać 'wędkarstwo' to będą Cię olewać
    a jak 'strzelanie sportowe' to będą obsługiwać na paluszkach,
    żeby się nie narazić na kulkę?;-)))

  • 10. Data: 2007-06-13 09:25:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. pisze:

    > Szkoda, że nie zapytałeś do czego w takim razie ich zdaniem służy :)

    zapytałem. "Do dodatkowej Pana identyfikacji przed bankiem."
    KJ