  • 1. Data: 2013-07-30 13:21:13
    Temat: Pekao SA, UniCredit i firma Malma
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Przeczytałem ten artykuł i wciąż nie mogę się uspokoić:
    http://www.kamilcebulski.pl/biznes-po-polsku-histori
    a-malmy/

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-07-30 15:43:09
    Temat: Re: Pekao SA, UniCredit i firma Malma
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 30 Jul 2013 13:21:13 +0200, Chris94
    <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    >Przeczytałem ten artykuł i wciąż nie mogę się uspokoić:
    >http://www.kamilcebulski.pl/biznes-po-polsku-histor
    ia-malmy/

    Jaka takie historie czytam, to zawsze mnie interesuje jak historia
    wyglada z punktu widzenia drugiej strony. Po poskrobaniu okazujesie na
    ogol, ze nicc nie jest czarno-biale

    A.L.

  • 3. Data: 2013-07-30 15:55:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 15:43:09 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > Jaka takie historie czytam, to zawsze mnie interesuje jak historia
    > wyglada z punktu widzenia drugiej strony. Po poskrobaniu okazujesie na
    > ogol, ze nicc nie jest czarno-biale

    Dokłdnie tak
    Pewnie większośc pamięta sprawe piekarza który we wszystkich mediach się żalił jaki
    to Us zły i musi on płacić VAT za chleb który rozdawał biednym.
    A z tego co pamiętam, podarował biednym kilkaset tys bochenków, w ewidencji sprzedazy
    wykazaywał sprzedaz kilku bochenków dziennie(by płacić mini podatki).
    US musiałby byc bardzo naiwnym by uwierzyć w to, że 80-90% swojej produkcji dawał
    biednym a utrzymywał się z 10-20% sprzedaży.

  • 4. Data: 2013-07-31 00:22:27
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 06:55:58 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > US musiałby byc bardzo naiwnym by uwierzyć w to, że 80-90% swojej produkcji dawał
    biednym a utrzymywał się z 10-20% sprzedaży.

    Tamta bajeczka pana piekarza była tak grubymi nićmi szyta, że tylko ktoś
    wyjątkowo naiwny mógł się na nią nabrać.
    W przypadku Malmy już tak nie jest. Jeśli prezes sądu, który w sporze
    Malmy z bankiem Pekao wydaje niekorzystną dla Malmy decyzję, w pół roku
    później staje się prawnikiem banku Pekao w sporze z właścicielem Malmy,
    a jeszcze później staje się doradcą premiera przy opracowywaniu zmiany
    ustawy, która umożliwi bankowi przejęcie Malmy, to sprawa śmierdzi już
    na kilometr.
    A takich wydarzeń w tej całej historii jest wiele!

  • 5. Data: 2013-07-31 06:42:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-31 00:22, Chris94 pisze:

> [...]
    > na kilometr.
    > A takich wydarzeń w tej całej historii jest wiele!

    A takich historyj - jeszcze więcej.
    Ot - Bolandia. (Ubekistan)
    (A cudowny awans z szoferaka na premiera też wart byłby wzięcia pod lupę)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-08-04 10:32:08
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Chris94 wrote:
    > Przeczytałem ten artykuł i wciąż nie mogę się uspokoić:
    > http://www.kamilcebulski.pl/biznes-po-polsku-histori
    a-malmy/

    Z bąkami trzeba uważać, jak się robi interesy na milionową skalę.
    Podobny przypadek to Wydawnictwo Prasowe Twoj STYL i BRE Bank. Też
    historia prawie jak z Harlana Cobana.