  • 1. Data: 2013-07-30 13:37:34
    Temat: Zamykanie konta ING - problem
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Sytuacja w punkcie obsługi w Tarnobrzegu. Wizyta była z zamiarem zamknięcia
    niepotrzebnego konta i oddania karty. Otóż konta nie dało się zamknąć, bo w
    systemie figuruje dowód osobisty klienta jako skradziony. Obsługa próbowała
    ale "system nie pozwala". Było około roku wstecz zgłoszenie drogą
    telefoniczną zrobione i przyjęte przez ING, ale okazało się później że dowód
    był wyciągnięty z portfela i pozostawiony w domu.
    Nie przeszkodziło to jednak obsłudze w trakcie wizyty klienta przyjęcia
    zastrzeżenia karty i wydali dokument to potwierdzający osobie która
    "skradzionym" dowodem się posługuje ;-)
    Teraz bez karty konto jest bezpłatne, ale znając cwane zagrywki banków może
    się to w każdej chwili zmienić. Więc jak wybrnąć z tej sytuacji? Wg
    regulaminu można korespondencyjnie zamknąć po potwierdzeniu podpisu przez
    notariusza, no ale on tożsamość stwierdzi na podstawie "skradzionego"
    dowodu, czyli bez sensu ta ścieżka.

    Paweł

  • 2. Data: 2013-07-30 14:39:23
    Temat: Re: Zamykanie konta ING - problem
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pawel U." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Więc jak wybrnąć z tej sytuacji?

    A posiadasz może paszport? Jeżeli tak, zarejestruj go jako drugi dokument
    tożsamości i na jego podstawie zamknij rachunek. Odbędzie się to w czasie
    jednej wizyty.

  • 3. Data: 2013-07-30 23:05:39
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Pawel U. wrote:
    > Otóż konta nie dało się
    > zamknąć, bo w systemie figuruje dowód osobisty klienta jako skradziony.
    > Obsługa próbowała ale "system nie pozwala".

    http://www.dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=
    com_content&view=article&id=145

    Cofnięcie zastrzeżenia w systemie Dokumenty Zastrzeżone

  • 4. Data: 2013-07-31 09:53:12
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

> [...]

    tożsamości i na jego podstawie zamknij rachunek. Odbędzie się to w czasie

    **************

    Paszport jeszcze leży w szufladzie ale wydany w czasach historycznych i
    dawno upłynęła jego data ważności. Chyba odpada. Aktualne dokumenty ze
    zdjęciem i peselem jakie są do dyspozycji to tylko prawo jazdy i książeczka
    wojskowa.

    Paweł

  • 5. Data: 2013-07-31 09:58:34
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" napisał w wiadomości grup

    Pawel U. wrote:
> [...]

    http://www.dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=
    com_content&view=article&id=145

    Cofnięcie zastrzeżenia w systemie Dokumenty Zastrzeżone

    ************

    Nic nie widzę o cofnięciu oprócz tekstu, że jest to niezalecane. Nic o tym
    czy możliwe albo źle patrzę. Nie ma obawy co do wykorzystania dowodu, bo jak
    pisałem dowód leżał sobie pozostawiony w domu.

    Paweł

  • 6. Data: 2013-07-31 10:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Jul 2013 23:05:39 +0200, poszukiwacz napisał(a):

    > http://www.dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=
    com_content&view=article&id=145
    > Cofnięcie zastrzeżenia w systemie Dokumenty Zastrzeżone

    Tylko jak to zrobic ... mogac sie wylegitymowac tylko tym dowodem :-)

    J.