    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Date: Mon, 3 Mar 2008 00:21:47 +0000 (UTC)

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
    > godzinie się poddam...
    >
    > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > "The Village" :)
    >
    > Pozdrawiam,

    Moja story jest taka:
    Termin ważności KK mijał z końcem lutego. W styczniu złożyłem wniosek, aby
    nie wznawiali, z zastrzeżeniem, że proszę aby KK działała do końca terminu
    ważności i że oczywiście spłacę wszystkie transakcje wykonane do końca
    lutego. Wyszło tak:
    - Kartę zablokowali gdzieś w połowie lutego &#8211; od tak gdzieś z dnia na dzień
    przestała działać.
    - Gdyby jeszcze zablokowali z dniem końca terminu rozliczeniowego, to bym
    może zrozumiał, ale nie, datę tak na rympał wybrali, wiec wyciąg za kawałek
    lutego jeszcze mi muszą wysłać.
    - Mimo wypowiedzenia przysłali mi jednak swoją kartę.
    - Dostęp do Sezam przekierowany na system Pekao, brak dostępu.

    Wnioski dwa:
    1. Zgadzam się z kolegą że to zajefajny bank!
    2. Dziękuję bankowi za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że powinienem był
    zrezygnować z ich usług, co na szczęcie /mam nadzieję a) w porę, b)
    skutecznie/ uczyniłem.

    Tomek