  • 1. Data: 2002-03-08 14:14:03
    Temat: PeKaO SA - token
    Od: Marek Waszcz <m...@p...com>

    Czesc

    Kto jeszcze nie może zalogować się do Telepekao24 z powodu rozsynchronizowanego
    tokena?

    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2002-03-08 14:32:17
    Temat: Re: PeKaO SA - token
    Od: "TT" <t...@k...net.pl>

    oj...

  • 3. Data: 2002-03-08 14:33:09
    Od: Pet <a...@p...com>

    On Fri, 08 Mar 2002 15:14:03 +0100, Marek Waszcz <m...@p...com>
    wrote:

    >Czesc
    >
    >Kto jeszcze nie może zalogować się do Telepekao24 z powodu rozsynchronizowanego
    >tokena?

    mi sie to wczoraj.przytrafilo. W efekcie blokada dostepu do konta
    przez internet i czekanie na nowy token. Hmm cos skopali?

    pozdr
    Pet

  • 4. Data: 2002-03-08 17:34:23
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Pet" <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > mi sie to wczoraj.przytrafilo. W efekcie blokada dostepu do konta
    > przez internet i czekanie na nowy token. Hmm cos skopali?

    Nowy token?
    A nie synchronizacja starego?

  • 5. Data: 2002-03-08 19:51:43
    Od: Pet <a...@p...com>

    On Fri, 8 Mar 2002 18:34:23 +0100, "Rafal" <m...@f...net> wrote:

    >Nowy token?
    >A nie synchronizacja starego?

    wysylaja nowy

  • 6. Data: 2002-03-09 11:56:39
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    he he a taka lista haseł w banku jakoś się nie rozsynchronizowuje ;)
    ...musiałem to napisać po tych ostatnich narzekaniach jakie to listy są
    "złe" a tokeny "dobre"

    pozdr, MS

  • 7. Data: 2002-03-09 12:21:50
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > wysylaja nowy

    Czyli cosik 2-tygodnie czekania i niemożność
    wykonania żadnego przelwu ? czy tak ?
    a jak trafi w ostanie dni zapłaty vat, pit czy zus
    ? nieciekawe

    Sark

  • 8. Data: 2002-03-09 12:32:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli cosik 2-tygodnie czekania i niemożność
    > wykonania żadnego przelwu ? czy tak ?
    > a jak trafi w ostanie dni zapłaty vat, pit czy zus
    > ? nieciekawe

    Mozesz dokonac przelewu w placowce posredniczacej. Oczywiscie czesto trzeba
    przekonac pracownikow, ze tak mozna ;). Weryfikacja odbywa nie wtedy na
    podstawie porownania podpisu z tym na kacie wzorow.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 9. Data: 2002-03-09 13:13:32
    Od: Pet <a...@p...com>

    On Sat, 9 Mar 2002 13:21:50 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Pet" <a...@p...com> napisał w
    >wiadomości

    >Czyli cosik 2-tygodnie czekania i niemożność
    >wykonania żadnego przelwu ? czy tak ?

    jak mnie poinformowano wysylaja natychmiast (w piatek zglosilem, we
    wtorek max token do odbioru w wybranej placowce pekao). zobaczymy?

    pozdr
    pet

  • 10. Data: 2002-03-09 13:22:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co jeszcze pamiętam, to robili wypłatę z konta na podstawie IKM i
    > potem wpłatę na docelowe konto traktując całość jako przelew papierowy z
    > 3zł.

    Do rachunkow firmowych nie wydaja IKM, chyba ze sie cos zmienilo...

    Maciej