  • 1. Data: 2002-03-08 13:03:37
    Temat: Siemens ME45 i mBank via GPRS
    Od: "Plicek" <p...@p...com>

    Witam wszystkich,

    Czy mozliwe jest podlaczenie sie za pomoca GPRS do mBanku.
    Bylem na stronie mBanku - ustawilem jak umialem telefon, ale niestety nie
    laczy sie.
    Dodam ze ze strona Ery dziala bez problemu.
    Zadzwonilem na infolinie banku i powiedzieli mi ze nie maja w spisie tego
    modelu telefonu i w zwiazku z tym nie moze sie on laczyc WAP'em z mBankiem.
    Czy to prawda ? Cos nie chce mi sie w to wierzyc.
    Czy tkos wie jak skonfigurowac phon zeby zadzialalo ?
    Za wszelkie rady bede bardzo wdzieczny.

    Plicek
    p...@p...com

  • 2. Data: 2002-03-08 13:47:39
    Temat: Re: Siemens ME45 i mBank via GPRS
    Od: "Piotr Pawelec" <[spamerzydogazu]pp99@poczta.onet.pl>

    > Czy mozliwe jest podlaczenie sie za pomoca GPRS do mBanku.
    >
    > Zadzwonilem na infolinie banku i powiedzieli mi ze nie maja w spisie tego
    > modelu telefonu i w zwiazku z tym nie moze sie on laczyc WAP'em z mBankiem.
    Witaj,
    Nie ufaj wszystkiemu co mówi mlinia :-)
    Ja mam ME45 w plusie i połączyłem się kilka razy z moim rachunkiem w mB. Problemów
    żadnych nie było
    tylko chodziło mi to strasznie wolno. Od parunastu dni używam ME45 po prostu jako
    modemu do PC -
    wchodzę do mBanku zwyczajnie przez www - działa znacznie szybciej (hint - powyłączaj
    w IE pobieranie
    grafiki, dźwięku itp - zapłacisz mniej za przesłane kilobajty /choć w erze liczą
    uczciwiej niż +/).

    --
    Pozdro, Piotrek

  • 3. Data: 2002-03-08 14:54:32
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    In pl.biznes.banki Plicek <p...@p...com> wrote:
> [...]
    > Czy to prawda ? Cos nie chce mi sie w to wierzyc.
    > Czy tkos wie jak skonfigurowac phon zeby zadzialalo ?

    apn internetowy
    adres/bramka IP 193.41.230.94
    włączone szyfrowanie wtls

    i przez gprs powinno hulać aż miło.