  • 1. Data: 2002-03-08 12:46:17
    Temat: Jestem na czarnej liście
    Od: "Maciek" <f...@c...com.pl>

    Wybaczcie.
    Za niesolidność znalazłem się na bankowej liście klientów nieżetelnych. Wiem
    , że musze spłacić zobowiązanie ( około 4 000 ). Jak długo czeka się na
    wykreślenie z listy ? Czy jest bank który nie zagląda na taką liste ? Mam
    historie rachunku , móglbym wziąć pożyczkę i spłacić wszystko. Ale nie chcą
    dać .
    Co powinienem zrobić ?

    pozdrawia Maciej
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-03-08 13:19:43
    Temat: Re: Jestem na czarnej liście
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    o to masz przechlapane.
    zaden Bank Ci nie da.

    a jaki Cię tam wpisal?

  • 3. Data: 2002-03-08 13:32:26
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik "slaweczeks" <s...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a6ae1b$j1j$1@news.onet.pl...

    > o to masz przechlapane.
    > zaden Bank Ci nie da.

    Ale sąsiadka tak.

    :)))
    Adam 'Rolek' Rolbiecki a...@g...pl
    "Who do You want to plonk today?"

  • 4. Data: 2002-03-08 14:22:30
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    sprawdz adres: www.expander.pl

  • 5. Data: 2002-03-08 17:55:16
    Temat: Odp: Jestem na czarnej liście
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    To zalezy za co Cie tam wpisano. Jezeli była prowadzona wobec Ciebie
    egzekucja naleznosci to kaput. Jezeli starasz sie o kredyt i bank ci nie da
    bo zostałes wpisany na taka liste, mozesz przyniesc pismo z banku, ktory cie
    wpisał, w ktorym bedzie wyjasnione o co dokladnie chodzilo. Czasem banki
    wpisuja za bardzo drobne rzezcy i wtedy nie ma problemu z uzyskaniem
    kredytu(pod warunkiem ze na tym pisemku nie bedzie nic groznego napisane:))
    Aga
    Użytkownik slaweczeks <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6ahn1$79r$...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2002-03-10 06:32:05
    Od: "Adam" <g...@o...pl>

    Facet z tego co wiem,
    jak ciebie tam raz tam wpiszą , to już to tam zostaje
    To koniec.
    Te dane są potrzebne bankowi , czy jesteś solidnym klijetem.
    Mogą leżeć nawet 1, 5 10 lat
    Jedyną rzeczą jaka możesz zrobić to walczyć z swoim bankiem, i tylko swoim
    żeby ciebie wykreślili, bo tam nawet bik nie wiedzą z którego banku to
    pochodzi, sorry, wiedza ale nie mogą podawać innemu bankowi
    g...@o...pl

  • 7. Data: 2002-03-11 08:39:55
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    I krok: napisz do Zwiazku Bankow Polskich i popros o szczegoly wpisu
    z reguły na tej liscie jest sie 2 lata od momentu splaty zadluzenia.

    II krok: zglos sie do Banku ktory Cie umiescil, zeby Ci podal przyczyne
    wpisania

    III krok: Idz do innego banku gdzie sa "ludzie" np. BPH-PBK, i staraj sie z
    nimi dogadac.