  • 41. Data: 2007-03-09 21:28:44
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    news:esq6qm$q13$1@news.interia.pl...

    Masz rację, nazywało się to Telepekao24

    > Hmm, interesujące. A w jaki sposób zmierzyłes to powoli?

    Nie o transfer internetowy mi chodzi. Operacje na tym koncie rozliczały się
    raz dziennie, w nocy.
    W mbanku jakoś tak częściej. Dziś już szczegółów nie pamiętam i polemizował
    dalej nie będę.
    Może i powstało wcześniej niż mbank, jak mnie skorygowano, ale w mojej
    "wiosce" mogłem sobie je założyć później. Miłe Panie nie ułatwiały założenia
    internetowego dostępu (niegramotne, zmierzłe baby w lokalnym Pekao nie miały
    pojęcia jak to zrobić
    i odsyłały do centrali w województwie). Jako długoletni posiadacz konta
    dolarowego w PKO S.A. (kiedyś tylko tam można było mieć) spokojnie
    obserwowałem rozwój tego banku, aż mi się znudził, bo inne konta, które
    później można było "kolekcjonować" okazały się dla mnie bardziej
    funkcjonalne.
    Dziś ku mojemu zaskoczeniu w mojej "wiosce" są oddziały większości znanych w
    Polsce banków. Na głównej ulicy są prawie same banki zamiast różnorakich
    sklepów.
    Kiedyś były dwa: Powszechna Kasa Oszczędności ("dla ludu") i Polska Kasa
    Opieki S.A. (zakaz wstępu dla ludu). Żaden nie był na głównej ulicy.
    Zrezygnowałem nie tylko z Pekao, ale i z wielu innych kont w różnych
    bankach. Co za dużo to niezdrowo (wystarczy raz , dwa, trzy,...
    mnóstwo-zbędne)

  • 42. Data: 2007-03-09 21:46:05
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości
    > Tak przynajmniej uważa centrum rozliczeniowe PeKaO SA i taka jest praktyka
    > tym banku!

    Niektórzy mówią: "Uni Bandito Kredito Italiano". Co mają na myśli ?
    :-)

  • 43. Data: 2007-03-09 23:09:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Nie prawda w ogólności - może gdzieś jakaś miła pani to ułatwiała, ale
    > generalnie to była droga przez mękę, na którą się nie zdecydowałem :)

    A w czym był problem, żeby przez internet założyc nowe konto, a do oddziału
    wysłać pismo o zamknieciu rachunku?

  • 44. Data: 2007-03-09 23:12:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "p47" <p...@b...list.ru> wrote in message

    > Witek zupełnie nie ma racji (oprócz tego, ze jest źle
    > ychowany)!! -Oczywiście wszelkie sprawy sporne z bankami trzeba załatwiac
    > najpierw przez reklamacje, a potem ewentualnie na drodze sądowej czy
    > arbitrazowej. Nikt (przynajmniej rozsądny) nie oczekuje , że grupa
    > dyskusyjna załatwi za niego jakąs sporną sprawę, a juz napewno tego ja nie
    > oczekiwałem, zreszta nie wyrażałem takich życzeń.
    > Czy to ma znaczyć, ze bezsensowne jest opisywanie tutaj złych praktyk
    > bankowych??!

    To nie jest opisywanie złych praktyk bankowych.
    To co napisałeś to był po prostu bulgot jaki to bank jest be, a jaki ty
    jesteś cacy i biedny niewinny oszukany przez bank.
    Az mi sie łezka w oku nad twoją niedolą zakręciła.

  • 45. Data: 2007-03-10 01:25:05
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

> [...]
    > jesteś cacy i biedny niewinny oszukany przez bank.
    > Az mi sie łezka w oku nad twoją niedolą zakręciła.

    Dlaczego niewiasta w wieku klimakteryjnym najwyraźniej mająca z tym problemy
    używa męskiego nicku "witek"??
    :-))

    p47

  • 46. Data: 2007-03-10 02:49:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Dlaczego niewiasta w wieku klimakteryjnym najwyraźniej mająca z tym
    > problemy
    > używa męskiego nicku "witek"??
    > :-))

    Dla kamuflarzu.

  • 47. Data: 2007-03-10 20:43:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 7 Mar 2007 16:47:50 -0600, "witek"
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >Czego nie było?
    >Pekao chyba było pierwsze, które oferowało dostep do konta przez interent.
    >O Centrum bankowości elektronicznej i telepekao słyszałeś kiedykolwiek?

    Pudło. Pierwszy był Powszechny Bank Gospodarczy S.A. w Łodzi. I
    nazywało się to wtedy (październik 1998) Oddział Elektroniczny PBG
    S.A.

    Nie pamiętam tylko czy Pekao przejęło PBG zanim powstał mBank czy
    potem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 48. Data: 2007-03-10 23:19:11
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    > "p47" <p...@b...list.ru> wrote in message

    > Dla kamuflarzu.

    A co to takiego ten "kamuflarz"; -ja tylko o kamuflażu słyszałem..;-)

    p47

  • 49. Data: 2007-03-10 23:27:52
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

> [...]
    > S.A.
    >
    > Nie pamiętam tylko czy Pekao przejęło PBG zanim powstał mBank czy

    zanim. Miesiąc później bo w listopadzie nazywało się toto już telepekao.

  • 50. Data: 2007-03-10 23:28:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A co to takiego ten "kamuflarz"; -ja tylko o kamuflażu słyszałem..;-)

    1:0 dla ciebie.