  • 1. Data: 2007-03-07 17:32:47
    Temat: ING Przedplacana i Bankomat ?
    Od: " Kropek" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Prubowal ktos uzywac ing przedplacanej w bankomacie ?
    Domyslam sie wiekszosci bankomatow gdzie karta chowala sie cala nie przejdzie
    ze wzgledu ze jest po wycinana ;)
    Ale sa bankomaty gdzie karte sie wsuwa i ma sie ja na widoku i swobodny dostep
    do niej :) sprawdze to sam na dniach jak bende znowusz w okolicy tego bankomatu
    ale jestem ciekaw czy ktos prubowal przedemna ?

  • 2. Data: 2007-03-07 19:21:38
    Temat: Re: ING Przedplacana i Bankomat ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kropek wrote:
> [...]
    > do niej :) sprawdze to sam na dniach jak bende znowusz w okolicy tego bankomatu
    > ale jestem ciekaw czy ktos prubowal przedemna ?

    *Prubowal* / *przedemna* / *znowusz*

    Kto Ciebie polskiego uczył znaczy próbował nauczyć ??? Wiem, wiem masz
    cały zespół "dys" łącznie z dyskietką ale od czasu do czasu można
    skorzystać ze słownika albo chociażby "worda" lub openoffice'a. Można
    też podpiąć słownik do czytnikach/klienta poczty/przeglądarki z
    którego/której piszesz na grupę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-07 19:30:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Mar 2007 17:32:47 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Kropek <k...@N...gazeta.pl>
    napisała:
    > Witam
    >
    > Prubowal ktos uzywac ing przedplacanej w bankomacie ?
    Tak. Zero problemów.

    > Domyslam sie wiekszosci bankomatow gdzie karta chowala sie cala nie przejdzie
    > ze wzgledu ze jest po wycinana ;)
    Coś Ci się pomerdało. To jest normalna, pełnowymiwarowa karta. Może
    trzeba przestać pić :) Mniej błędów byś sadził przy okazji. :)

    KJ
    PS. RTFH

  • 4. Data: 2007-03-07 20:53:06
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik " Kropek" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Próbował ktoś używać ing przedplacanej w bankomacie ?

    Ta wycinana nie jest do bankomatów. To jest model do Internetu
    Do bankomatów są inne

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/33411

  • 5. Data: 2007-03-08 08:26:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Coś Ci się pomerdało. To jest normalna, pełnowymiwarowa karta.  Może
    > trzeba przestać pić :) Mniej błędów byś sadził przy okazji. :)

    Cholera, to musi być zaawansowane stadium,
    bo niezły kawałek karty mu białe myszki zjadły ;-P
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

  • 6. Data: 2007-03-08 08:33:11
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. wrote:

    > Cholera, to musi być zaawansowane stadium,
    > bo niezły kawałek karty mu białe myszki zjadły ;-P
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    A PS. czytałeś ?
    KJ

  • 7. Data: 2007-03-08 08:33:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Domyslam sie  wiekszosci bankomatow ...
    Domyślam się, że na stronach ING to w życiu nie byłeś:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34550
    "Z uwagi na oryginalny kształt karty, nie można przy jej użyciu
    dokonywać wypłat gotówkowych z bankomatów."
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39351#5
    "Dlaczego za pomocą Karty VISA przedpłaconej nie mogę wypłacać
    gotówki z bankomatów?
    Ze względu na swój oryginalny, niestandardowy kształt,
    Karta VISA przedpłacona nie może być używana w bankomatach oraz innych
    urządzenia samoobsługowych wymagających włożenia karty do czytnika."

  • 8. Data: 2007-03-08 08:46:02
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A PS. czytałeś ?
    Tak daleko nie dojechałem ;P
    a Ty sądzisz, że to dziecko neostrady zrozumie co znaczą "te literki"?
    W linka pewnie potrafi kliknąć ...