    From: "lwh" <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Date: Fri, 9 Mar 2007 22:28:44 +0100

    news:esq6qm$q13$1@news.interia.pl...

    Masz rację, nazywało się to Telepekao24

    > Hmm, interesujące. A w jaki sposób zmierzyłes to powoli?

    Nie o transfer internetowy mi chodzi. Operacje na tym koncie rozliczały się
    raz dziennie, w nocy.
    W mbanku jakoś tak częściej. Dziś już szczegółów nie pamiętam i polemizował
    dalej nie będę.
    Może i powstało wcześniej niż mbank, jak mnie skorygowano, ale w mojej
    "wiosce" mogłem sobie je założyć później. Miłe Panie nie ułatwiały założenia
    internetowego dostępu (niegramotne, zmierzłe baby w lokalnym Pekao nie miały
    pojęcia jak to zrobić
    i odsyłały do centrali w województwie). Jako długoletni posiadacz konta
    dolarowego w PKO S.A. (kiedyś tylko tam można było mieć) spokojnie
    obserwowałem rozwój tego banku, aż mi się znudził, bo inne konta, które
    później można było "kolekcjonować" okazały się dla mnie bardziej
    funkcjonalne.
    Dziś ku mojemu zaskoczeniu w mojej "wiosce" są oddziały większości znanych w
    Polsce banków. Na głównej ulicy są prawie same banki zamiast różnorakich
    sklepów.
    Kiedyś były dwa: Powszechna Kasa Oszczędności ("dla ludu") i Polska Kasa
    Opieki S.A. (zakaz wstępu dla ludu). Żaden nie był na głównej ulicy.
    Zrezygnowałem nie tylko z Pekao, ale i z wielu innych kont w różnych
    bankach. Co za dużo to niezdrowo (wystarczy raz , dwa, trzy,...
    mnóstwo-zbędne)