  • 1. Data: 2008-02-26 21:09:05
    Temat: Paypal i karta kredytowa - wirtualna
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Witam

    Czy ktoś może zna sposób na doładowanie konta w paypal.pl.
    Bo kiedyś dodałem tam wirtualną kartę VISA mBanku ale teraz nie pamiętam
    danych do
    konta i nie moge się tam zalogować a jak otwieram drugie konto i dodaje tą
    samą kartę
    to pisze mi, że nie można dodać dwa razy tej samej karty (ze względu na
    bezpieczeństwo).

    Czy jest może jakaś strona umożliwiająca założenie przez internet Virtual
    Visa ale za niewielkie pieniądze (bez zakładania tam konta bankowego)?

  • 2. Data: 2008-02-26 22:15:50
    Temat: Re: Paypal i karta kredytowa - wirtualna
    Od: "max" <b...@a...pl>

    nie pamietasz danych do paypala?
    wyslij sobie na email przypomnienie lub
    w inny sposob odzyskaj dostep

  • 3. Data: 2008-02-27 19:43:56
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Użytkownik "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > nie pamietasz danych do paypala? wyslij sobie na email przypomnienie lub w
    > inny sposob odzyskaj dostep

    Nie pamiętam maila jaki tam miałem, to już było drugie konto

  • 4. Data: 2008-02-27 19:59:43
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Nie pamiętam maila jaki tam miałem, to już było drugie konto

    to pisz do nich podaj dane i odzyskasz konto
    tam mozna miec kilka kont na swoje dane?