  • 1. Data: 2008-02-26 13:47:19
    Temat: Bank z API
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Witam

    Nie jestem pewien czy to odpowiednia grupa ale zaryzykuje:
    Poszukuje Polskiego banku, ktory posiada API do swoich uslug aby mozna go
    bylo uzyc w swoich aplikacjach.
    Najbardziej interesuje mnie sytuacja gdzie ktos wykonuje transfer na moje
    konto, srodki na nie wyplywaja, bank informuje mnie o tym przez jakis
    uniwersalny protokol
    typu HTTP/XML/ESB/SOAP/whatever

    Pozdrawiam

    c.

  • 2. Data: 2008-02-26 14:15:16
    Temat: Re: Bank z API
    Od: "Wojtek" <wbijok[no]@[spam]wp.pl>

> [...]
    > Najbardziej interesuje mnie sytuacja gdzie ktos wykonuje transfer na moje
    > konto, srodki na nie wyplywaja, bank informuje mnie o tym przez jakis

    zobacz moze allpay.eu , nie jestem pewny czy to Cie zaintersuje ale moze.

    Wojtek

  • 3. Data: 2008-02-26 14:54:45
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fq1590$soi$1@inews.gazeta.pl, *Cezar* wrote:

> [...]
    > Najbardziej interesuje mnie sytuacja gdzie ktos wykonuje transfer na
    > moje konto, srodki na nie wyplywaja, bank informuje mnie o tym przez

    To raczej cos w stylu platnosci.pl bo dla banku to jestes płotka.
    A jak nie jestes płotka to kupisz płatnosci masowe w banku.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-02-26 16:58:38
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > To raczej cos w stylu platnosci.pl bo dla banku to jestes płotka.
    dzieki, popatrze co oferuja.

    > A jak nie jestes płotka to kupisz płatnosci masowe w banku.
    wszystko zalezy od punktu widzenia. Na razie nie dzialamy w polsce,
    obslugujemy tylko karty kredytowe ale polscy klienci domagaja sie innej
    formy platnosci jak np bank transfer.
    Szukam wszystkich dostepnych opcji.

    ps. od ilu transakcji/miesiac przestaje sie byc plotka ?

    c.

  • 5. Data: 2008-02-26 20:32:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fq1gfu$nma$1@inews.gazeta.pl, *Cezar* wrote:

    > ps. od ilu transakcji/miesiac przestaje sie byc plotka ?

    Jak bedziesz zakladem energetycznym albo gazownia to pogadaja z toba :)

  • 6. Data: 2008-02-26 22:48:04
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > formy platnosci jak np bank transfer.

    podpisz umowe z agregatorem - np. dotpay.pl

    > ps. od ilu transakcji/miesiac przestaje sie byc plotka ?

    kilkadziesiat tysiecy miesiecznie?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2008-02-28 18:57:44
    Od: "jonasz" <j...@p...na.grupe.pl>

    "darnok" wrote:

    > To raczej cos w stylu platnosci.pl bo dla banku to jestes płotka.
    > A jak nie jestes płotka to kupisz płatnosci masowe w banku.

    Banki w PL oferuja takiej uslugi. Przykladowo w citi mozna codziennie z
    systemu bankowosci elektronicznej otrzymywac wyciagi w formacie CSV, ktore
    mozna nastepnie zassac do dowolnego systemu informatycznego. Mozna to
    polaczyc z systemem identyfikacji platnosci masowych, ale niekoniecznie.

  • 8. Data: 2008-02-29 23:08:47
    Od: "Piotr Gawron" <g...@N...gazeta.pl>

    > Najbardziej interesuje mnie sytuacja gdzie ktos wykonuje transfer na moje
    > konto, srodki na nie wyplywaja, bank informuje mnie o tym przez jakis
    > uniwersalny protokol
    > typu HTTP/XML/ESB/SOAP/whatever

    mBank oferuje taką usługę na mBiznes Konto (mTransfer przychodzący).
    Jest wersja z pełną on-line komunikacją potwierdzającą płatności (api).
    GAP

  • 9. Data: 2008-04-22 13:09:31
    Od: s...@g...com

    Najlepszy będzie Dotpay ( www.dotpay.pl ).
    Można odbierać wpłaty z różnych banków, kart kredytowych i innych form
    płatności.
    Informacje o wszystkich wpłatach są w jednym miejscu. Na email lub sms
    przesyłane są powiadomienia o wpłatach.
    Do tego można zintegrować konto w Dotpay ze swoim sklepem/serwisem i
    powiadomienia o wpłatach mogą być przesyłane od razu do tego serwisu.
    Wtedy gdy tylko klient wpłaci informacja o tym zapisuje się od razu w
    bazie danych serwisu.

    To można wykorzystać do np. autoamtycznego przedłużania ważności konta
    w serwisie, albo na forum.
    Są różne możliwości...

  • 10. Data: 2008-04-22 13:13:11
    Od: s...@g...com

[...]
    To można wykorzystać do np. automatycznego przedłużania ważności konta
    w serwisie, albo na forum.
    Są różne możliwości...