    From: "profi" <p...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Paypal i karta kredytowa - wirtualna
    Date: Tue, 26 Feb 2008 22:09:05 +0100

    Witam

    Czy ktoś może zna sposób na doładowanie konta w paypal.pl.
    Bo kiedyś dodałem tam wirtualną kartę VISA mBanku ale teraz nie pamiętam
    danych do
    konta i nie moge się tam zalogować a jak otwieram drugie konto i dodaje tą
    samą kartę
    to pisze mi, że nie można dodać dwa razy tej samej karty (ze względu na
    bezpieczeństwo).

    Czy jest może jakaś strona umożliwiająca założenie przez internet Virtual
    Visa ale za niewielkie pieniądze (bez zakładania tam konta bankowego)?