  • 1. Data: 2008-02-26 22:45:03
    Temat: KK POLBANK to dobra karta?
    Od: "Satchu S." <s...@o...pl>

    Czy karta kredytowa Polbanku to dobra karta?
    Zakładam spłacanie w terminie, czyli oprocentowanie mnie nie interesuje.
    Wykonuję do tego wymaganą ilość transakcji, i karta jest bezpłatna.
    Przy tym nie mam konta w Polbanku - lepiej je mieć posiadając kartę?
    Czy warto o kartę tego banku się postarać?

    Czy dodatkowa też będzie zwolniona z opłaty przy spełnieniu warunku ilości
    transakcji?
    Transakcje są autoryzowane podpisem czy podaje się PIN?

    Stachu S.

    PS Najbardziej podoba mi się złoty Mastercard.

  • 2. Data: 2008-02-26 22:59:51
    Temat: Re: KK POLBANK to dobra karta?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 23:45, "Satchu S." <s...@o...pl> wrote:
    > Czy karta kredytowa Polbanku to dobra karta?

    Moze byc. Mam, to chyba dobra? :)

    > Zakładam spłacanie w terminie, czyli oprocentowanie mnie nie interesuje.
    > Wykonuję do tego wymaganą ilość transakcji, i karta jest bezpłatna.
    > Przy tym nie mam konta w Polbanku - lepiej je mieć posiadając kartę?

    konto nic nie kosztuje - mozesz miec przez nie podglad na saldo karty
    (nic wiecej do KK nie zobaczysz - podobno maja dodac liste
    transakcji...kiedys)

    > Czy warto o kartę tego banku się postarać?

    Swietna do rozkladania zakupow na raty - po to wzialem.
    Kursy przy transakcjach zagranicznych organizacji platniczej,
    przeliczane bezposrednio z waluty transakcji na zlotowki.

    > Czy dodatkowa też będzie zwolniona z opłaty przy spełnieniu warunku ilości
    > transakcji?

    Chyba nie - nic nie pisza.
    Uwaga - dodatkowa ma dostep do calego limitu - tak samo jak karta
    glowna.

    > Transakcje są autoryzowane podpisem czy podaje się PIN?

    Podpis.

    > Stachu S.
    >
    > PS Najbardziej podoba mi się złoty Mastercard.

    Jesli potrzebujesz ubezpieczen lub limitu golda - czemu nie.

  • 3. Data: 2008-02-26 23:13:16
    Od: "Satchu S." <s...@o...pl>

    Krzysztof

    > konto nic nie kosztuje - mozesz miec przez nie podglad na saldo karty
    > (nic wiecej do KK nie zobaczysz - podobno maja dodac liste
    > transakcji...kiedys)

    A mając konto - można je mieć bez płaskiej karty?
    Podgląd - ok, ae elektrona już nie chcę, nie potrzebuję.

    > Podpis.

    Dobrze, nie chcę PINu.
    > Jesli potrzebujesz ubezpieczen lub limitu golda - czemu nie.

    Ubezpieczenia zachęcają - zerowe opłaty.
    Dziękuję za wskazówki.

    Satchu S.

  • 4. Data: 2008-02-27 11:01:56
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Swietna do rozkladania zakupow na raty - po to wzialem.

    Co ciekawe, po rozłożeniu transakcji na raty, limit na karcie zwiększa
    się o wartość tej transakcji. Dopiero poszczególne raty pomiejszają
    limit dostępny na karcie. Zupełnie inaczej jak w przypadku Citibanku
    czy BZWBK, gdzie limit na karcie jest pomniejszany o wartość
    transakcji rozłożonej na raty.

  • 5. Data: 2008-02-27 11:47:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lut, 12:01, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > limit dostępny na karcie. Zupełnie inaczej jak w przypadku Citibanku
    > czy BZWBK, gdzie limit na karcie jest pomniejszany o wartość

    To tylko tak wyglada na wyciagu.
    W praktyce limit dostepny jest pomniejszany o pozostala wartosc rat do
    splaty.

  • 6. Data: 2008-02-27 11:51:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Lut, 12:47, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > To tylko tak wyglada na wyciagu.
    > W praktyce limit dostepny jest pomniejszany o pozostala wartosc rat do
    > splaty.

    Czyli mamy do czynienia z kolejnym gniotem i bezsensem.

  • 7. Data: 2008-02-27 12:00:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lut, 12:51, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Czyli mamy do czynienia z kolejnym gniotem i bezsensem.

    Produkt kiepskiego systemu informatycznego. W sumie takie
    nieuwzglednianie limitu mogloby dac efekt, ze masz na karcie z limitem
    5000 zl sto transakcji po 500 zl, rozlozonych na raty (bo kazda
    zmniejszalaby limit tylko o powiedzmy 50 zl raty miesiecznej) - czyli
    na karte zrobiles zakupy na 50 tys zl.
    Zona przekaonala sie w praktyce, gdy chciala zrobic wieksze zakupy z
    karta na ktorej juz splacala raty. Z tym, ze poszla, zlozyla
    zaswiadczenie z pracy, i juz ma limit 20k.(chcieli dac 30k, ale
    grzecznie podziekowala, ze na razie jej starczy - boshe......)

  • 8. Data: 2008-02-28 22:13:55
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > Moze byc. Mam, to chyba dobra? :)

    karta "na oświadczenie". jak to wygląda w praktyce? oświadczam i podpisuję, że
    zarabiam 7000, bo zależy mi na goldzie, limit nie musi być duży, wystarczy 5-6
    tysięcy.
    sprawdzają te oświadczenia, weryfikują to?

  • 9. Data: 2008-02-28 22:27:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lut, 23:13, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tysięcy.
    > sprawdzają te oświadczenia, weryfikują to?

    Nie wiem.
    I ja i zona dalismy zaswiadczenia z pracy.
    Na oswiadczenie chyba do 5 tysiecy - na stronach podaja.

    Weryfikacja - w firmie gdzie pracujesz, gdzie przestrzega sie ustawy o
    ochronie danych osobowych - niemozliwa..
    Moga jedynie sprawdzic, ze jakis "jan kowalski" tam pracuje - bo
    telefonistka przelaczyla rozmowe.

    Tylko BIK moga sobie poczytac

  • 10. Data: 2008-03-01 17:24:14
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Konrad N>S> wrote:
> [...]
    > duży, wystarczy 5-6 tysięcy.
    > sprawdzają te oświadczenia, weryfikują to?

    Mi zweryfikowali i to przy zalozeniu, ze maja moje dane, bo jakies pol
    roku temu staralem sie u nich o kredyt hipoteczny. Kazali dostarczyc dane.

    Piotrek