  • 1. Data: 2008-02-26 13:16:03
    Temat: KK Money.pl + Newsweek
    Od: Westfalls <s...@g...pl>

    Witam

    Mam 2 pytania prosiłbym osoby, ktore juz to przerabialy o odpowiedz

    1. Czy można dostać kartę kredytową BZWBK Newsweek w momencie gdy korzysta
    się już z BZWBK Money.pl z takim samym limitem.
    2. Limit dostlem jako 6-krotność zarobków czy jest to praktyka powszechna
    w innych bankach że ustalają limity x6?

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    --
    Westfalls

  • 2. Data: 2008-02-26 16:08:57
    Temat: Re: KK Money.pl + Newsweek
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 14:16, Westfalls <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > się już z BZWBK Money.pl z takim samym limitem.
    > 2. Limit dostlem jako 6-krotność zarobków czy jest to praktyka powszechna

    Z tego co mi mowili na infolinii, to ten limit jest na podstawie calej
    zdolnosci kredytowej, lacznie z innymi produktami, kartami, kredytami
    we wszystkich bankach. Czyli jedna KK wyczerpala (wg mnie) caly
    dostepny u nich limit.

  • 3. Data: 2008-02-26 20:19:16
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Westfalls" wrote in message
    [...]
    > 2. Limit dostlem jako 6-krotność zarobków czy jest to praktyka powszechna
    > w innych bankach że ustalają limity x6?

    o kurcze a mi mówili o 4-krotności
    i ponieważ miałem już money.pl to KK Allegro proponowali mi aż na 2kPLN ;-)
    więc zrezygnowałem

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com