  • 1. Data: 2008-02-26 15:10:01
    Temat: płatność debetówką w internecie
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    które banki oprócz Inteligo oferują taką możliwość?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-02-26 15:30:45
    Temat: Re: płatność debetówką w internecie
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > które banki oprócz Inteligo oferują taką możliwość?

    polbank

  • 3. Data: 2008-02-26 16:48:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    max pisze:

    > polbank
    Multibank

    KJ

  • 4. Data: 2008-02-26 17:00:26
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > które banki oprócz Inteligo oferują taką możliwość?
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    BZWBK

  • 5. Data: 2008-02-26 17:38:44
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > które banki oprócz Inteligo oferują taką możliwość?
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Citi Handlowy (debetowy MasterCard do konta)

    --
    ~yasiek

  • 6. Data: 2008-02-26 17:45:07
    Od: aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid>

    Dnia Tue, 26 Feb 2008 17:48:01 +0100, Kamil Jońca napisiał:
    > Multibank

    A to ciekawe. Którą kartą?

    zdrówka, aceJacek

    --
    http://olewaczers.eu.org
    http://citroenzx.fuks.pl

  • 7. Data: 2008-02-26 17:46:45
    Od: pwk <p...@w...pl>

    TOYOTA

  • 8. Data: 2008-02-26 17:49:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Multibank
    teoretycznie DB-PBC ale kiedys zagraniczna witryna mi odmówiła
    oraz przedpłacona VE ING (ta wygryziona)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2008-02-26 18:06:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.02.2008 aceJacek <a...@w...olewaczers.eu.org.invalid> napisał/a:
    > Dnia Tue, 26 Feb 2008 17:48:01 +0100, Kamil Jońca napisiał:
    >
    > A to ciekawe. Którą kartą?

    Wypukłą Visą Classic
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2008-02-26 20:21:37
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "RobertS" wrote in message

    > które banki oprócz Inteligo oferują taką możliwość?

    Kredyt Bank

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com