  • 11. Data: 2002-03-24 23:42:44
    Temat: Re: PayPal z Visa Electron
    Od: "Shu Riken" <s...@p...gazeta.pl>

    d...@w...pl (P. Domino) napisał(a):

    > Z przykroscia stwierdzam,
    > Shu Riken'ie, ze popisales sie ogromna lameria.

    Ja? Ciekawe. Myślałem, że znaczenie emotikonu ";-)" jest POWSZECHNIE
    znane. Ale najwyraźniej się myliłem. Cóż - jesteś być może
    przewrażliwiony, ale to Twój problem.

    Jedyne, co mnie uderzyło, to fakt, że na swojej stronie użyłeś bardzo
    podobnego sformułowania do tego, które występuje na mojej. Być może
    inspiracje chodzą różnymi drogami, a być może nie. Czy to powód, żeby
    toczyć wojnę? Dla mnie nie. Nie podałem Cię do sądu ani nie wyzwałem
    od lamerów. Zażartowałem jeno. Ale - Twój problem.

    > Autor http://mBank.blog.pl przytacza tylko kilka serwisow, ktore
    > akceptuja i nieakceptuja eKarty.

    Kilka? A mi się wydaje, że co najmniej kilkadziesiąt, licząc listy
    sklepów. (Czy umiejętność liczenia określa stopień lamerstwa?)

    > i na drugi raz zastanow sie
    > przed pisaniem na grupe.

    Ty też. Szczególnie polecam ćwiczenia z odróżniania żartów (";-)") od
    poważnej krytyki.

    Tymczasem zapraszam do mojego serwisu. Ale przed wszystkim ludzi
    myślących.

    Z poważaniem,
    Shuriken
    http://mBank.blog.pl

  • 12. Data: 2002-03-25 07:02:23
    Od: d...@w...pl (P. Domino)

    On Sun, 24 Mar 2002 23:42:44 +0000 (UTC), "Shu Riken" wrote:
    > Ja? Ciekawe. Myślałem, że znaczenie emotikonu ";-)" jest POWSZECHNIE
    > znane.

    Bo jest. Niestety sa nagminnie stosowane i w wiekszosci zatracily
    swoje "oryginalne" znaczenie.
    A Twoj "niewinny zacik" posluzyl tylko jako reklama Twojego serwisu.

    Po moim poscie postaw ":-))))" i wszystko bedzie sie zgadzalo: rownie
    niewinny zarcik z mojej strony.