  • 1. Data: 2002-03-20 09:25:35
    Temat: Juno - metaloplastyka
    Od: "Mariush" <m...@h...pl>

    Witam
    Szukam odbiorców na moje produkty tj ozdoby w metaloplastyce. Dam
    rewelacyjne ceny. Do tej pory
    wysyłałem za granice towar ale chcę rozwinąć polski rynek. Informacje na
    mojej stronie. Serdecznie zapraszam:

    www.juno.prv.pl

    Z poważaniem
    Mariusz Opałka

    www.device.prv.pl
    www.juno.prv.pl
    ---------------------

  • 2. Data: 2002-03-20 09:29:52
    Temat: Re: Juno - metaloplastyka
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Mariush wrote:

    > Witam
    > Szukam odbiorców na moje produkty tj ozdoby w metaloplastyce.

    ze co? moze zlote karty kredytowe wytlaczasz ? :))

  • 3. Data: 2002-03-20 10:29:48
    Od: "Mariush" <m...@h...pl>

    > ze co? moze zlote karty kredytowe wytlaczasz ? :))

    pewnie tak LOL
    www.device.prv.pl
    www.juno.prv.pl
    ---------------------

  • 4. Data: 2002-03-22 20:45:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 20 Mar 2002 10:29:52 +0100, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >ze co? moze zlote karty kredytowe wytlaczasz ? :))

    hmm, zlota karta wykoanna ze zlotej blachy to bylo by cos :-)
    chyba pierwsze karty byly wlasnie blaszkami, mozna by teraz zrobic
    jakies special edition :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-03-22 21:06:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > hmm, zlota karta wykoanna ze zlotej blachy to bylo by cos :-)
    > chyba pierwsze karty byly wlasnie blaszkami, mozna by teraz zrobic
    > jakies special edition :-)

    Pierwsze karty to byly perforowane kartioniki