  • 1. Data: 2002-03-20 12:59:14
    Temat: PayPal z Visa Electron
    Od: "Jacek Dras" <j...@w...pl>

    Orientujecie się może, czy do płatności interentowych przez serwis
    www.paypal.com niezbędna jest może 'pełna' karta Visa, czy też moze
    wystarczy Visa Electron ?

    Pozdrawiam,
    Jacek Dras

  • 2. Data: 2002-03-20 21:03:42
    Temat: Odp: PayPal z Visa Electron
    Od: "Earl" <w...@w...pl>

    > Orientujecie się może, czy do płatności interentowych przez serwis
    > www.paypal.com niezbędna jest może 'pełna' karta Visa, czy też moze
    > wystarczy Visa Electron ?

    Z VE Inteligo jak najbardziej.
    Poczytaj na http://e-platnosci.23.pl

  • 3. Data: 2002-03-21 12:11:36
    Temat: Re: PayPal z Visa Electron
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Earl"

    > Z VE Inteligo jak najbardziej.
    > Poczytaj na http://e-platnosci.23.pl

    na 5 twoich postow ktore pojawily sie dotad na pbb
    w trzech reklamujesz http://e-platnosci.23.pl - DLACZEGO?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-21 14:25:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > na 5 twoich postow ktore pojawily sie dotad na pbb
    > w trzech reklamujesz http://e-platnosci.23.pl - DLACZEGO?

    Bo to jego strona i chce ja poreklamowac??? :)

  • 5. Data: 2002-03-21 20:13:25
    Od: "Earl" <w...@w...pl>

    Użytkownik AMRA w wiadomości do grup dyskusyjnych...

    > Bo to jego strona i chce ja poreklamowac??? :)

    Pudlo, nie jestem autorem tej strony. Szkoda.... ;-))
    Reaklamuje ja tylko dlatego, ze
    1) wlasnie ja odkrylem i jest niezla,
    2) odpowiada na pytania zadane w kilku postach.
    Przyjrzyj sie serwisowi. To chyba jedyna strona, ktora porusza te rzeczy.

  • 6. Data: 2002-03-22 06:14:41
    Od: " Osa" <0...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jacek Dras j...@w...pl napisał(a):

    > Orientujecie się może, czy do płatności interentowych przez serwis
> [...]

    Wydaje mi sie ze PayPal nadal po prostu nie pozwala na uzywanie ich systemu z
    Polski.

  • 7. Data: 2002-03-22 15:52:14
    Od: "Shu Riken" <s...@p...gazeta.pl>

    Earl w...@w...pl napisal:

    > Przyjrzyj sie serwisowi. To chyba jedyna strona, ktora porusza te rzeczy.

    Nie jedyna. Na dodatek to i owo zrzynajaca od konkurencji ;-)
    http://mBank.blog.pl
    a konkretnie - http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=383779

  • 8. Data: 2002-03-22 18:38:15
    Od: d...@w...pl (P. Domino)

    On Fri, 22 Mar 2002 06:14:41 +0000 (UTC), " Osa" wrote:

    >Jacek Dras j...@w...pl napisał(a):
    >

    >Wydaje mi sie ze PayPal nadal po prostu nie pozwala na uzywanie ich systemu z
    >Polski.

    Oficjalnie nie pozwala. Przy rejestracji nalezy wybrac jeden z
    dostepnych krajow. Dopiero przy wprowadzaniu adresu zamieszkania -
    Polske. Po zweryfikowaniu karty platniczej stajesz sie normalnym
    uzytkownikiem serwisu.
    Niestety nic nie trwa wiecznie...... po pewnym czasie od rejestracji
    przychodzi prosba o przefaxowanie dokumentu tozsamosci lub prawa jazdy
    oraz wyciagu karty platniczej.
    Kilku moich znajomych dostalo taka prosbe w ciagu ostatnich dni.
    Rejestrowali sie w sytemie w systemie 1-6 miesiecy wczesniej. W
    miniony poniedzialek rowniez ja zostalem "zaszczycony".
    Przefaxowalem. Wczoraj dostalem prosbe o podeslanie paszportu. To
    oznacza, ze jest problem.
    Jezeli okaze sie, ze nie bedzie mozna korzystac z PayPala........
    :-(((

    P. Domino

  • 9. Data: 2002-03-22 18:39:55
    Od: d...@w...pl (P. Domino)

    On Fri, 22 Mar 2002 15:52:14 +0000 (UTC), "Shu Riken" wrote:

    >Nie jedyna. Na dodatek to i owo zrzynajaca od konkurencji ;-)
    >http://mBank.blog.pl
    >a konkretnie - http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=383779

    Dotychczas siedzialem cicho podsmiewajac sie tej dyskusji, ale
    powyzszym komentarzm poczulem sie dotkniety. Z przykroscia stwierdzam,
    Shu Riken'ie, ze popisales sie ogromna lameria.

    Jakos nie zauwazylem na wskazanej stronie informacji o kupowaniu na
    aukcjach, sytemach wirtualnych platnosci, porowania ofert kart
    wirtualnych i spisu sklepow akceptujacych VE Inteligo i eKarte.
    Autor http://mBank.blog.pl przytacza tylko kilka serwisow, ktore
    akceptuja i nieakceptuja eKarty. Chyba do tego uderzasz ? Jezeli
    mozesz przejrzyj obie listy, porownaj i na drugi raz zastanow sie
    przed pisaniem na grupe.

    Sa jeszcze jakies podobienstwa, Shu Riken'ie ? Napisz mi dokladnie co
    (cytujac) "zerznalem od konkurencji " ? Z checie dopisze ich w
    copyrightach.

    Tymczasem zapraszam na moj serwis. Co prawda sporo jeszcze brakuje,
    wiele rzeczy musze rozwinac itd.
    Jak skoncze, nie omieszkam poinformowac o tym grupowiczow.

    P. Domino
    http://e-platnosci.23.pl

  • 10. Data: 2002-03-22 19:09:49
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Przefaxowalem. Wczoraj dostalem prosbe o podeslanie paszportu. To
    >oznacza, ze jest problem.
    >Jezeli okaze sie, ze nie bedzie mozna korzystac z PayPala........
    >:-(((

    Podeślij info na grupę jak to się skończy.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl