  • 1. Data: 2002-03-20 12:29:50
    Temat: dzialanie BPH-PBK Sez@m
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    czy ktorys z grupowiczow ma problem z obsluga przez Internet swego konta w
    BPH-PBK Sez@m? U mnie objawia sie to brakiem odswietlenia danych o stanie
    konta (logowanie odbywa sie poprawnie tylko pozniej po zaladowaniu strony
    glownej zamiast danych widnieje piekna biala pustka....)

  • 2. Data: 2002-03-20 12:36:48
    Temat: Re: dzialanie BPH-PBK Sez@m
    Od: <j...@p...onet.pl>

    U mnie działa bez problemu: NT 4.0, IE 5.5.

    Jacek

  • 3. Data: 2002-03-20 12:41:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mimod"
> [...]
    > konta (logowanie odbywa sie poprawnie tylko pozniej po zaladowaniu strony
    > glownej zamiast danych widnieje piekna biala pustka....)

    faktycznie dluzszy czas jest pusto ponizej paska z menu, ale kliknalem na
    "rachunki" i dziala, tyle że dziala jak ślimak
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-20 13:02:26
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    mimod wrote:

> [...]
    > konta (logowanie odbywa sie poprawnie tylko pozniej po zaladowaniu strony
    > glownej zamiast danych widnieje piekna biala pustka....)

    dziala ok, poza tym ze np. wczoraj caly dzien wyswietlal saldo z godziny
    8 rano...

  • 5. Data: 2002-03-20 13:12:18
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    > faktycznie dluzszy czas jest pusto ponizej paska z menu, ale kliknalem na
    > "rachunki" i dziala, tyle że dziala jak ślimak

    u mnie nie dziala wogole; pojawia sie zielony pasek "Moje finanse" a pod nim
    zamiast info o stanie rachunku jest pusciutko, zadnych danych. W dole ekranu
    na pasku widnieje: komunikacja zakonczona.....wybornie!!!.....

  • 6. Data: 2002-03-20 15:55:41
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia śro, 20 mar 2002 at 12:29 GMT,
    mimod <m...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > konta (logowanie odbywa sie poprawnie tylko pozniej po zaladowaniu strony
    > glownej zamiast danych widnieje piekna biala pustka....)

    zero problemy (linux NN4.7) ale po łączu Telbanku
    BPH nigdy dobrze nie chodził po łączu TPSA (podejrzewam że bardzo źle
    działają na niego zgubione pakiety przy komunikacji) zawsze wyczyniał
    wtedy bardzo dziwne rzeczy, a to się ładował częściowo, a to długo, a to
    pokazywał np tylko część zasobów itp

    Jurek

  • 7. Data: 2002-03-20 22:25:46
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    U mnie nie wyswietla nawet strony BPH. Wisi start downloading from the site
    i nic.
    O wejsciu na sez@m moge tylko marzyc.
    I wczoraj poznym popoludniem wyswietlal stan z osmej rano.
    Zanim dzisiaj calkiem padl mialem komunikat, ze nie moze zaladowac skryptu
    logowania.

    MichalL

  • 8. Data: 2002-03-21 11:07:43
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Sproboj na e-bank2.bphpbk.pl. Taki adres podaja na pomocy dla tych, ktorzy maja
    klopoty z polaczeniem. Wkrotce maja przelaczyc to dla wszystkich.

    kmk

  • 9. Data: 2002-03-21 11:29:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl>
    > Sproboj na e-bank2.bphpbk.pl. Taki adres podaja na pomocy dla tych,
    > ktorzy maja klopoty z polaczeniem.

    nie bylo tak zle - wczoraj po 14 zrobilem przelew do sklepikuz rachunkiem w
    sezamie i po 15 odbiorca goo juz widzial.
    Podobno co godzina o pelnych godzinach wykonuja uaktualnienia - dziala
    prawie jak on-line ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-03-21 12:47:50
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Sproboj na e-bank2.bphpbk.pl. Taki adres podaja na pomocy dla tych, ktorzy maja
    > klopoty z polaczeniem. Wkrotce maja przelaczyc to dla wszystkich.

    e-bank2.bphpbk.pl dziala u mnie szybciej, od potwierdzenia hasla do
    kompletnego
    odczytania strony z saldami rachunkow kolo 34-36 sekund, a przez
    e-bank.bphpbk.pl
    to samo zajmuje zawsze dluzej niz 45 sek , przewaznie kolo 50