  • 1. Data: 2002-02-13 20:59:20
    Temat: PayPal raz jeszcze
    Od: "Pawel K." <p...@b...pl>

    Witam wszystkich

    Czy ktos z grupowiczow ma za soba doswiadczenia z PayPalem? Jak sie
    zarejestrowac i placic to juz bylo wielokrotnie powtarzane, ale mnie
    interesuje czy ktos odbieral juz pieniadze za jego pomoca? Z tego co wiem
    mozna je odebrac i spokojnie wydac na cos innego (akurat mam na mysli eBay),
    ale czy to jedyna mozliwosc? Nie chodzi mi o jako takie otrzymanie tych
    pieniedzy bo z tym jest pewnie klopot, a o wydanie ich poza eBayem
    (pomijajac liste sklepow supportowanych przez PayPal). Czytalem ze jest cos
    takiego jak wirtualna Visa PayPal, ktora mozna kupowac sobie gdziekolwiek.
    Czy ktos z Was korzysta z tego lub chociaz slyszal cos wiecej o tym?

    Pawel K.