  • 1. Data: 2002-02-13 22:36:52
    Temat: Inteligo i IE 6.0 - raz jeszcze...
    Od: "** Robert K.**" <r...@w...com>

    Czesc
    Mam rachunki w: mBanku, LGnet, CDMnet i chodza mi na IE 6.0 normalnie.

    Do CDMnet musialem doinstalowac ECOline,
    a do mBanku troche pozmieniac w opcjach internetowych zeby chodzily
    normalnie.

    Natomiast do Inteligo loguje sie normalnie, ale jak np. wpisuje dane w
    "platnosci" i klikam na OK to wtedy widze tylko 'biala strone' z napisem
    'Strona wygasla ...".
    I widze, ze tylko kolega Krab ma podobne problemy.

    Na innym kompie z I.E. 4.0 - Inteligo dziala normalnie - ale to nie jest
    rozwiazaniem.

    Macie jakies sugestie z rozwiazaniem problemu?

    Zglosilem reklamacje do Inteligo i nie chce zmieniac na I.E. 5.5.

    --
    By
    **Robert K**.

  • 2. Data: 2002-02-14 06:57:15
    Temat: Re: Inteligo i IE 6.0 - raz jeszcze...
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Kiedyś zauważyłem u siebie że IE 6.0 gryzie sie z ICQ 2001. Wylacz Icqa i
    sprobuj bez niego. Moze beda jakies roznice.

  • 3. Data: 2002-02-14 09:34:41
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]

    > 'Strona wygasla ...".
    > I widze, ze tylko kolega Krab ma podobne problemy.

    Ja też czasem mam podobnie - klikam na akceptuj, i od razu otwiera się biała
    strona z errorem, ale co dziwne przeglądarka nawet nie próbuje się łączyć z
    serwerem...

    Wydaje mi się, że jak miałem Win Me z IE 5.5 bodajże, to chyba też tak
    było...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 4. Data: 2002-02-14 12:12:44
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

> [...]
    > 'Strona wygasla ...".
    > Na innym kompie z I.E. 4.0 - Inteligo dziala normalnie - ale to nie jest

    Proponuje Opera 6.1. Działa o wiele szybciej (lepszy SSL) i bezboleśnie.
    Polecam.
    Mav
    No SiG

  • 5. Data: 2002-02-14 12:30:45
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

> [...]
    >
    > Natomiast do Inteligo loguje sie normalnie, ale jak np. wpisuje dane w
    > "platnosci" i klikam na OK to wtedy widze tylko 'biala strone' z napisem

    Mam IE60, na drugim kompie mam IE50
    W ŻADNYM e-banku nie mam takich problemów jak w Inteligo.
    Oooo, właśnie teraz chcę po starej cenie zapłacić ZUS i kupa. Po wypełnieniu
    formularza strona wygasa.
    Ufff, tym razem udało się za drugim razem, ostatnio za czwartym.

    Moim zdaniem jest tak dlatego, że Inteligo to kiepski bank z gównianym
    systemem. Kiedy jeszcze był bezpłatny i przelewy ZUS po 1 zł to było OK.
    Teraz konto firmowe + 3 przelewy ZUS to aż 13 zł/ miesiąc. Żadna rewelacja,
    tylko się niepotrzebnie wkurzam wpisując cztery razy to samo.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 6. Data: 2002-02-14 13:41:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a4g0br$4v$1@news.onet.pl...

    > Ja też czasem mam podobnie - klikam na akceptuj, i od razu otwiera się
    biała
    > strona z errorem, ale co dziwne przeglądarka nawet nie próbuje się łączyć
    > serwerem...

    Grrrr....
    Faktycznie wqr*.*ce... Właśnie próbowałem ustalić nową płatnośc, klikam OK,
    a on bez niczego, nie wysyła ani bitu i pokazuje komunikat, że nie może
    pokazać strony... Grrrr....

    Za drugim razem się udało...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-02-14 16:58:08
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Ja mam WinME + IE5.5 i Inteligo chodzi bez zarzutu.
    Sebastian

  • 8. Data: 2002-02-15 22:10:25
    Od: p...@N...torun.net.pl (Jarek Pytlinski)

    ** Robert K.** dn. 13 lut 2002 napisa? (-a):
    > Natomiast do Inteligo loguje sie normalnie, ale jak (...)
    > 'Strona wygasla ...".
    > Macie jakies sugestie z rozwiazaniem problemu?
    > Zglosilem reklamacje do Inteligo i nie chce zmieniac na I.E. 5.5.

    Rowniez zaobserwowalem ten problem. Na WinMe korzystajac z IE5.5 problem nie
    wystepowal. Po zainstalowaniu IE6 (pierwsza wersja) zaczely sie opisane
    wyzej klopoty. Niestety w moim przypadku niedogodnosc byla zbyt irytujaca i
    wrocilem do IE5.5 (IE6 - to moim zdaniem krok w nieodpowiednia strone).

    Pod WinXP, w domyslnie instalowanym IE6 problemu nie obserwuje.

    Pr-bnie wina jednak po stronie MS IE

    pozdrawiam
    --
    Jarek 'pyciu' Pytlinski
    http://www.pyciu.suleckiego.com

  • 9. Data: 2002-02-16 17:46:30
    Od: "Adam Owczarek" <a...@o...org>

    Witam...

> [...]
    >
    > Macie jakies sugestie z rozwiazaniem problemu?
    >
    > Zglosilem reklamacje do Inteligo i nie chce zmieniac na I.E. 5.5.

    Tez tak mialem (i nadal mam), tez zglosilem, ale przy 4 reklamacji braku
    reakcji na poprzednia reklamacja - znudzilo mi sie:(

    (ADO)