  • 1. Data: 2002-02-13 20:35:45
    Temat: kasa mieszkaniowa BPH-u - ile się czeka ?
    Od: "Włochacz" <b...@w...pl>

    Czy ktoś wie ile faktycznie czeka się od złożenia dyspozycji wypłaty
    własnych środków zgromadzonych w kasie do dnia ich przelania ? Wg umowy Kasa
    ma na to 3 miesiące (!), a chodzi tylko o przelanie pieniędzy które się
    wcześniej samemu wpłaciło, nie o środki z kredytu.
    Czy komuś udało się nie czekać dłużej niż 24 dni ? (tyle czasu mam na
    zapłatę raty spółdzielni mieszkaniowej).
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-02-14 11:51:57
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa BPH-u - ile się czeka ?
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    tylko w woli informacji :

    PeKaO S.A. wypłaca po 3 - 5 dniach ( trzeba tylko złożyć podanie z prośbą o
    pilną wypłatę )

    M.P

  • 3. Data: 2002-02-14 11:51:59
    Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry)

    On Wed, 13 Feb 2002 21:35:45 +0100, "Włochacz" <b...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >Czy komuś udało się nie czekać dłużej niż 24 dni ? (tyle czasu mam na
    >zapłatę raty spółdzielni mieszkaniowej).

    Hi!
    Dokladnie nie pamietam, ale nie trwalo to chyba dluzej niz 2 tygodnie,
    czym zreszta bardzo milo mnie zdziwili. Ale nie radzilbym brac tego
    jako reguly. Jednak maja te 3 miesiace :(
    No ale zycze powodzenia!
    pzdr

    -
    przykry