  • 1. Data: 2005-01-11 10:30:48
    Temat: Pewna pomoc - Reiffeisen
    Od: "T0SIA" <t...@n...poczta.onet.pl>

    Mam konto lokacyjne w banku Reiffeisen..
    Jakis czas temu zadzwonila do mnie babeczka z propozycja ubezbieczenia
    pakietem "Pewna pomoc" ze skladka (promocja) 39 zl za mnie sama lub stawka
    razy 2 jako ubezpieczenie rodzinne.

    Szukalam jakiegos info o tym w necie, lecz nie znalazlam, Pani uprzejmie
    powiadomila mnie telefonicznie, ze oferta nie jest ogolnie dostepna (tylko
    dla klientow), a ze ja nie lubie niczego zalatwiac via telefon a pofatygowac
    sie osobiscie do banku w tej chwili nie mam niestety czasu, wiec zapytuje,
    czy ktos juz spotkal sie z ta oferta? Moze ktos juz jest ubezpieczony?