  • 1. Data: 2005-01-11 10:46:46
    Temat: Konto Firmowe - Gdzie
    Od: "Krzys1972" <k...@i...pl>

    Witam,

    Na dniach chce zarejestrować nową działalność gospodarczą i potrzebuje
    założyć rachunek bieżący.
    Do tej pory mam rachunek osobosty w Fortis Banku który bardzo sobie chwale.
    Jednak w przypadku DG koszty rachunku i nich to ok 100zl miesiecznie czu
    jakoś tak.

    Proszę poradźcie mi gdzie najlepiej założyć takowe konto w fizycznym banku
    majacym dobrą obsługę przez internet.
    Zależy mi na niskich kosztach utrzymania i niskich prowizjach.

    Nie interesuje mnie Inteligo ani Mbank.

    Za wszelką pomoc dziekuje.

  • 2. Data: 2005-01-11 10:47:42
    Temat: Re: Konto Firmowe - Gdzie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie interesuje mnie Inteligo ani Mbank.

    No to może VW :-) ?

  • 3. Data: 2005-01-11 11:13:00
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Krzys1972 dnia 2005-01-11 11:46 napisał(a) co następuje:

    > Proszę poradźcie mi gdzie najlepiej założyć takowe konto w fizycznym banku
    > majacym dobrą obsługę przez internet.
    > Zależy mi na niskich kosztach utrzymania i niskich prowizjach.
    > Nie interesuje mnie Inteligo ani Mbank.

    Przyglądnij się ofercie Multibanku (www.multibank.pl) i Nordei
    (www.nordeabank.pl). I standardowo - poczytaj archiwum grupy.

    Marek