  • 1. Data: 2006-05-04 20:59:03
    Temat: PayPal
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Witam,
    Moze ktos jest tutaj bardziej zorientowany niz ja. Mam pytanie - czy polacy
    moga otrzymywac platnosci na konto PayPal?? Bo wiem, ze placic mozna (nawet
    cos kupilem na ebayu) ale nie wiem, jak wyglada sprawa z otrzymywaniem kasy

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org

  • 2. Data: 2006-05-04 21:08:18
    Temat: Re: PayPal
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:e3dpun$4ok$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Jelcyn napisał(a):

> [...]
    > polacy moga otrzymywac platnosci na konto PayPal?? Bo wiem, ze placic
    > mozna (nawet cos kupilem na ebayu) ale nie wiem, jak wyglada sprawa z

    odpowiedz brzmi NIE.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-05-05 00:35:58
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > W artykule news:e3dpun$4ok$1@news.onet.pl,

    > odpowiedz brzmi NIE.
    >
    > --
    > cienislaw

    JA jestem Polakiem i moge otrzymywac platnosci. Mam konto bankowe i karte
    debetowa w USA.

    wiecej na: www.KontoWusa.prv.pl

  • 4. Data: 2006-05-05 07:12:52
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:7130.00000247.445a9ded@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): kjvirtual napisał(a):

    > JA jestem Polakiem i moge otrzymywac platnosci. Mam konto bankowe i karte
    > debetowa w USA.
    >
    > wiecej na: www.KontoWusa.prv.pl

    nie chce mi sie bawic w interpretacje pytania autora watku i szukanie dziury
    w calym. jesli ktos tutaj pyta o paypala, raczej ma na mysli legalne
    otworzenie konta paypal z adresem w polsce - w takim wypadku nie ma
    mozliwosci otrzymywania kasy. jezeli bedzie robil jakis myk np zalatwi sobie
    konto w usa i poda adres z usa, cos takiego moze zatrybic.

    --
    cienislaw

  • 5. Data: 2006-05-08 08:04:06
    Temat: czy legalnie mozna otworzyc konto w USA?
    Od: "jak" <...@d...ddddd.re>

    Dzieki za informacje, tego nie wiedzialem o tym koncie.
    Mam pytanie:
    Czy Polacy będący rezydentami w Polsce mogą otwierać LEGALNIE konta bankowe
    w USA?
    Legalnie, to znaczy, czy przepisy polskie pozwalaja na to. W tym znaczeniu.

  • 6. Data: 2006-05-08 08:16:49
    Temat: Re: czy legalnie mozna otworzyc konto w USA?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jak wrote:

    > Czy Polacy będący rezydentami w Polsce mogą otwierać LEGALNIE konta
    > bankowe w USA?
    > Legalnie, to znaczy, czy przepisy polskie pozwalaja na to. W tym
    > znaczeniu.

    Mogą. Jeżeli przebywają w Polsce to mają tylko obowiązek poinformowania
    "kogoś tam" (nie chce mi się w tej chwili sprawdzać kogo) o tym fakcie,
    a potem kwartalnie informowania o wszystkich obrotach na tym rachunku.
    Poczytaj prawo dewizowe.

  • 7. Data: 2006-05-08 10:12:03
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > w USA?
    > Legalnie, to znaczy, czy przepisy polskie pozwalaja na to. W tym znaczeniu.

    Poczytaj www.kontowusa.prv.pl - mozna zalozyc konto korespondencyjnie w USA z
    Polsko.