  • 1. Data: 2006-05-04 21:17:17
    Temat: KK w mbanku
    Od: "Cezary J." <c...@S...o2.pl>

    Witam
    Jesli moglbym kogos prosic o dosyc proste wytlumaczenie podstawowych
    (jak dla mnie) rzeczy:
    Otoz chcialem sobie wyrobic KK Visa Electron
    Rozumiem, ze skoro wybiore sobie oprocentowanie 16%, moje roczne oplaty
    za jej posiadanie beda wynosic 18zl ? Zadnych dodatkowych kosztow za
    wyrobienie i innych ukrytych nie ma ?

    Przyslali mi juz wszystkie papierki do podpisania i wyznaczyli zdolnosc
    kredytowa na 4700zl - przez 54dni bez oprocentowania.
    Czyli mogle sobie isc do bankomatu, wyplacic 2000zl i jezeli np po 40
    dniach zache mi sie oddac te pieniadze to tylko te 2000zl ?

    Czy eKarta jest tylko okrojona wersja KK ?

    Zbednych komentarzy prosze mi oszczedzic :)
    Dziekuje i pozdrawiam

    --
    Juszczyk Cezary

  • 2. Data: 2006-05-04 21:34:12
    Temat: Re: KK w mbanku
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cezary J." <c...@S...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mogle sobie isc do bankomatu, wyplacic 2000zl i jezeli np po 40
    > dniach zache mi sie oddac te pieniadze to tylko te 2000zl ?

    Rece i majtki opadaja.
    Trudno si epowstrzymac od zlosliwych komentarzy widzac taka bezmozgowosc.
    Czlowieku! - okres bezodsetkowy dotyczy tylko transakcji BEZGOTOWKOWYCH. Od
    wyplaty w bankomacie nie dosc ze masz odsetki juz od momentu wyplaty, to
    jeszcze masz prowizje!!!!
    KK NIE SLUZY do wyplacania pieniedzy z bankomatu, zupelnie tak samo, jak
    miotach ognia nie sluzy do walki z muchami.

    > Czy eKarta jest tylko okrojona wersja KK ?

    e-karta NIE JEST karta kredytowa.
    e-karta JEST karta DEBETOWA

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-05-04 21:34:49
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czyli mogle sobie isc do bankomatu, wyplacic 2000zl i jezeli np po 40
    > dniach zache mi sie oddac te pieniadze to tylko te 2000zl ?

    Hehehe, a ponoć naiwnych nie sieją ... ;-)
    przeczytaj:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html#10
    (Szczególnie dokładnie X.1.2.)
    i jeszcze:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-velectron.
    html
    (zwłaszcza pozycję:'Prowizja od wypłat gotówkii w bankomatach krajowych')

    > Zbednych komentarzy prosze mi oszczedzic :)

    sie nie da :-) Ten był niezbędny ;-)

    ps.
    gdybyś się przypadkiem nie domyślł ...
    wypłata gotówki jest typową transakcją gotówkową.

  • 4. Data: 2006-05-04 21:53:09
    Od: "Cezary J." <c...@S...o2.pl>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    html

    > Przy stopniu zorientowania w temacie, jaki reprezentuje Cezary, moze wypada
    > tez przypomniec, iz 3% z 2000 zl to jest okraglutkie 60 zl :), zas 40 dni
    > kredytu z oprocentowaniem rocznym 16% to kwota 35,56.
    > Zatem taka operacja kosztowala go bedzie rowniutkie 95,56 zl :)

    Dobra dobra, juz sie tak nie nabijajcie :)
    Dzieki za wszelkie info
    EOT

  • 5. Data: 2006-05-04 21:53:19
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

  • 6. Data: 2006-05-04 22:05:04
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Dobra dobra, juz sie tak nie nabijajcie :)
    > Dzieki za wszelkie info

    No coz, mam nadzieje, ze po tych nabijaniach utwierdzisz sie w przekonaniu,
    ze KK to wspaniala rzecz - tylko najlepiej od razu poustawiaj sobie zerowe
    limity dla wyplat gotowkowych :)
    A - skoro przyznali Ci limit 4700, to nie trzeba bylo brac Visy Classic?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2006-05-04 22:16:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    SDD napisał(a):

    > A - skoro przyznali Ci limit 4700, to nie trzeba bylo brac Visy Classic?

    Jak nie chce placic w necie to po co mu ? Wyjdzie tylko drozej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-05-05 05:53:52
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Jak nie chce placic w necie to po co mu ? Wyjdzie tylko drozej.

    Gorzej, jak Cezary mysli, ze kredytowa VE bedzie mogl placic w necie. Wcale
    bym sie nie zdziwil :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2006-05-05 09:42:40
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > KK NIE SLUZY do wyplacania pieniedzy z bankomatu, zupelnie tak samo, jak
    > miotach ognia nie sluzy do walki z muchami.

    bez przesady, skoro chce to niech wyplaca, zabronic tego nie mozna

    GP

  • 10. Data: 2006-05-05 16:19:22
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Rece i majtki opadaja.
    > Trudno si epowstrzymac od zlosliwych komentarzy widzac taka bezmozgowosc.

    szanowny kolego, ręce i majty opadaja widząc twoje buractwo...

    --
    chrabcio