  • 1. Data: 2003-01-08 10:51:05
    Temat: Papierkowe potwierdzenie przelewu
    Od: "zak" <z...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    chciałbym założyć konto dla niewiekiej firmy.
    Odpowiadaja mi cenowo oferty e-banków.
    Ale... co podpinam pod fakturę (jaki dowód wpłaty) po dokonaniu wpłaty przez
    internet.
    Chcę taniego banku, bez kłopotów z fiskusem.
    Pozdrawiam
    zak

  • 2. Data: 2003-01-08 11:16:59
    Temat: Re: Papierkowe potwierdzenie przelewu
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "zak"
> [...]
    przez
    > internet.
    > Chcę taniego banku, bez kłopotów z fiskusem.

    siegnij po wczorajszą Wyborczą Komunikaty strona 3
    artykuł "Firma mikro z kontem makro" daje ci pelny przegląd możliwości
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-01-08 11:24:06
    Od: "zak" <z...@p...onet.pl>

    > siegnij po wczorajszą Wyborczą Komunikaty strona 3
    > artykuł "Firma mikro z kontem makro" daje ci pelny przegląd możliwości

    Jestem swieżo po lekturze - odpowiedzi na postawione pytanie brak;)
    Dziękuję
    Pozdr.
    zak

  • 4. Data: 2003-01-08 11:26:43
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > Odpowiadaja mi cenowo oferty e-banków.
    > Ale... co podpinam pod fakturę (jaki dowód wpłaty) po dokonaniu wpłaty

    W kwestii merytorycznej - do ksiegowania ZAWSZE podpinasz fakture lub
    rownowazny dokument. Czy musi byc dokument wplaty - polemizowalbym (chyba,
    ze prowadzisz rozliczenia kasowe, ale jak na razie nie ma takiego obowiazku
    :-)

    > Chcę taniego banku, bez kłopotów z fiskusem.

    Popytaj raczej na grupie pl.soc.prawo.podatki i nie o bank, a wlasnie o
    sposob rozliczania/ksiegowania. Kazdy bank wystawi Ci (odplatnie lub nie)
    kopie przelewy czy obciazenia karty.

    M.

  • 5. Data: 2003-01-08 14:27:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "zak" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    przez
    > internet.
    > Chcę taniego banku, bez kłopotów z fiskusem.

    A po co Ci to podpinać? Ja nic nie podpinam. Zarówno mBank, jak i Inteligo
    dają potwierdzenia operacji drukowane wprost z Internetu (wkrótce także
    MultiBank). A chyba wszystkie banki wysyłają takie potwierdzenia pocztą - ja
    w ostatnim roku potrzebowałem "zero" takich potwierdzeń :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-01-08 15:51:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości

    > A po co Ci to podpinać? Ja nic nie podpinam. Zarówno mBank, jak i Inteligo
    > dają potwierdzenia operacji drukowane wprost z Internetu (wkrótce także
    > MultiBank).

    No wreszcie. Na razie to muszę niezłe wygibasy wyczyniac, żeby coś z Multi
    wydrukować :-) - szczególnie bez danych o saldzie na koncie po operacji.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-01-08 16:34:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A po co Ci to podpinać? Ja nic nie podpinam. Zarówno mBank, jak i Inteligo
    > dają potwierdzenia operacji drukowane wprost z Internetu (wkrótce także
    > MultiBank).

    W Multi zapewniano mnie o tym już w listopanie i na razie nic
    takiego nie widać :-(

    pozd.Pix

  • 8. Data: 2003-01-08 17:42:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał

    > No wreszcie. Na razie to muszę niezłe wygibasy wyczyniac, żeby coś z Multi
    > wydrukować :-) - szczególnie bez danych o saldzie na koncie po operacji.

    Hehe w Multi lepsiejsze beda niz w mB ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 9. Data: 2003-01-08 17:47:17
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Hehe w Multi lepsiejsze beda niz w mB ;-)))

    Nie mow?
    Beda sie nazywaly "potwierdzenie przelewu"?
    :-)

    M.

  • 10. Data: 2003-01-08 21:41:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:avhoap$6ip$1@news.tpi.pl...

    > Nie mow?
    > Beda sie nazywaly "potwierdzenie przelewu"?
    > :-)

    Nie, będą miały pieczątkę i ręczny podpis prezesa ;-)

    BaLab