  • 11. Data: 2003-01-08 23:02:51
    Temat: Re: Papierkowe potwierdzenie przelewu
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Nie, będą miały pieczątkę i ręczny podpis prezesa ;-)

    I beda drukowane sa sreberkach importowanych z Alp szwajcarskich od znanego
    wszystkim dostawcy
    :-)

    M.

  • 12. Data: 2003-01-09 14:40:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał

    > Nie mow?
    > Beda sie nazywaly "potwierdzenie przelewu"?
    > :-)

    Byc moze pewnego dnia bedziesz milo zaskoczony ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2003-01-09 15:24:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Byc moze pewnego dnia bedziesz milo zaskoczony ;-)))

    A wiesz cos więcej ? To może napisz.

    pozd.Pix

  • 14. Data: 2003-01-12 01:55:39
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:avhg1q$gms$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Zarówno mBank, jak i Inteligo
    > dają potwierdzenia operacji drukowane wprost z Internetu (wkrótce także
    > MultiBank).

    I w Mulibanku będą sie może nazywać "Potwierdzenie wykonania przelewu" ... i to bez
    słowa Duplikat ... bo i po co ?? :))

    Sark

  • 15. Data: 2003-01-12 01:57:00
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:avhjsn$shd$1@news.tpi.pl...

    > W Multi zapewniano mnie o tym już w listopanie i na razie nic
    > takiego nie widać :-(
    >
    > pozd.Pix

    Czyżby znowu dawało znac o sobie tempo prac Accenture :)) ?

    Sark

  • 16. Data: 2003-01-12 06:37:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avqi38$msh$1@news.onet.pl, Sark wrote:

    > I w Mulibanku będą sie może nazywać "Potwierdzenie wykonania
    > przelewu" ... i to bez słowa Duplikat ... bo i po co ?? :))

    W mBanku o ile rozumiem tez ma być to zmienione, jak tylko nauczą system
    rozróżniać przelewy faktycznie dokonane od oczekujących. Zob
    http://cafe.mbank.com.pl/transcripts/czat20021218.ht
    ml na samym koncu
    odpowiedz pgawron do elblag2002.

    --