  • 1. Data: 2003-01-08 08:08:03
    Temat: Lukas E-konto, trzy wady
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    Witam

    Juz prawie rok mam E-konto w Lukasie, oprocz standardowych dla kont z
    dostepem z netu bledow, jak problemy z logowaniem, napotkalem jeszcze na
    trzy male problemy:
    - czasem gdy pobiore gotowke z bankomatu lub zaplace w sklepie, kwota po
    jakims czasie schodzi ze stanu konta i pojawia sie historii rachunku, ale
    nie znika w miejscu zablokowanych srodkow - mniej wiecej przez dobe. Wiec
    mam zablokowana jakas sume, ktora przeciez moze byc potrzebna.
    - mam kredyt w koncie, wielokrotnosc zadeklarowanego wplywu. Zdarza sie ze
    wyplata raz przyjdzie ostaniego dnia miesiaca, kiedy indziej (np. jest
    weekend, poslizgi w przelewach) pierwszego dnia miesiaca. Wiec w jakims
    miesiacu moze byc zero wplywu, w innym dwukrotny. Jednak to banku nie
    interesuje, moze wypowiedziec umowe pozyczki - uprzedzaja mnie pracownicy
    oddzialu i infolinii.
    - usunalem sobie w oddziale kilku odbiorcow przelewow z tej listy (nie mam
    tokena ani E-konta pro), jednak nie znikneli oni z tabelki niepotrzebnie
    zajmujac miejsce i mylac mnie. Nie chce sprawdzac czy przelew jest mozliwy
    do tych usunietych rachunkow, pewnie lepiej nie probowac.

    Poza tym konto jest super, nie zaplacilem ani zlotowki przez dlugi czas,
    pilnuje by nie robic debetow, mam przyzwoita pozyczke w koncie o korzytnym
    oprocentowanium, darmowe przelewy, nie place za wyciaganie kasy z bankomatow
    WBK i Lukasa, oddzialy czynne do 19, a takze w soboty. Polecam.

    Pozdro
    Tobi

  • 2. Data: 2003-01-08 09:01:37
    Temat: Re: Lukas E-konto, trzy wady
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie znika w miejscu zablokowanych srodkow - mniej wiecej przez dobe. Wiec
    > mam zablokowana jakas sume, ktora przeciez moze byc potrzebna.

    To chyba przez BZWBK który rozlicza transakcję kartami Lukasa

> [...]
    bankomatow
    > WBK i Lukasa, oddzialy czynne do 19, a takze w soboty. Polecam.

    Pdziały czynne są do 20 :-) sam sprawdź. Miła niespodzianka.

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-01-08 09:06:00
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tobi napisał(a):

> [...]
    > zajmujac miejsce i mylac mnie. Nie chce sprawdzac czy przelew jest mozliwy
    > do tych usunietych rachunkow, pewnie lepiej nie probowac.
    tez to mam, potestuje w wolnej chwili
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2003-01-08 10:10:42
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > nie znika w miejscu zablokowanych srodkow - mniej wiecej przez dobe. Wiec
    > mam zablokowana jakas sume, ktora przeciez moze byc potrzebna.

    Ale saldo dostępne w bankomacie nie zmienia się. Historia konta oglądana w
    internecie jest bez znaczenia. Nie widzę tu problemu.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-01-08 11:53:09
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > Ale saldo dostępne w bankomacie nie zmienia się. Historia konta
    oglądana w
    > internecie jest bez znaczenia. Nie widzę tu problemu.
    >
    > Piotrek

    Jestes pewny? Wedlug moich doswiadczen tak nie jest. Nawet na infolinii
    kobieta sprawdzajac stan mojego konta ma nieaktualne dane o saldzie,
    podobnie w bankomacie.

  • 6. Data: 2003-01-08 11:54:06
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    > Pdziały czynne są do 20 :-) sam sprawdź. Miła niespodzianka.
    >
    > Piotrek

    A u mnie w Bytomiu chyba jednak do 19-tej, choc pamietam ze kiedys byly do
    20-tej. Sprawdze to.

  • 7. Data: 2003-01-08 12:25:37
    Od: p...@p...onet.pl

    > oglądana w

    > Jestes pewny? Wedlug moich doswiadczen tak nie jest. Nawet na infolinii
    > kobieta sprawdzajac stan mojego konta ma nieaktualne dane o saldzie,
    > podobnie w bankomacie.

    Podaj szczegóły. U mnie jest tak:

    10/12 saldo 100
    11/12 transakcja 20, saldo ATM 80, saldo internet 100 minus blokada 20
    16/12 rozliczenie, saldo ATM 80, saldo internet 80

    Czy w Twoim przypadku 16/12z bankomatu możesz wypłacic tylko 60 ?

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-01-08 13:00:15
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    okey, szczegolowo, ale z pamieci bo aktualnie jest okey (ten problem nie
    zdaza sie zawsze):
    25.12 - saldo wszedzie 1000,00, zablokowane srodki 0,00
    26.12 - zakup za 110,00 PLN, saldo 1000,00, zablokowane srodki 110,00 (jest
    okey)
    28.12 - saldo 890,00 PLN, ale dalej zablokowane środki 110,00 (poszlo do
    historii czyli zeszlo z salda, ale kwota sie nie odblokowala)
    29.12 - saldo 890, zablokowane srodki 0,00 (wrocilo do normy ;)
    (daty wymyslone dla przykladu)

    pozdro
    Lukasz

  • 9. Data: 2003-01-08 14:46:10
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > tez to mam, potestuje w wolnej chwili

    Tez to mialem. Myslalem, ze moze po nocy zaktualizuja ale nic sie nie
    zmienilo wiec zadzwonilem na infolinke. Pani zanotowala "reklamacje"
    po czym podalem jej jeszcze raz, ktorzy odbiorcy maja wyleciec
    i natychmiast ich nie bylo.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 10. Data: 2003-01-08 16:41:30
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Pdziały czynne są do 20 :-) sam sprawdź. Miła niespodzianka.
    >
    > Piotrek

    Sa tez takie ktore sa czynne do 21 z tym ze to informacja z WWW i nie
    sprawzdzona

    Katowice
    ul. Roździeńskiego 200
    CARREFOUR