  • 1. Data: 2003-09-08 19:46:52
    Temat: Pani Ilonka z Pekao SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34862,1661454.html

    Nieaktualny numer zastrzegania kart Pekao SA
    Pekao SA zmieniło numery Centrum Kart i Czeków, nie poinformowało jednak o
    tym fakcie swoich klientów. Wybierając numer wydrukowany na karcie
    identyfikacyjnej, dodzwonimy się do prywatnego mieszkania.

    Naszej czytelniczce - pani Beacie (zastrzega sobie anonimowość) - bankomat
    wciągnął kartę. Postanowiła więc zastrzec ją w Centrum Kart i Czeków (CKC)
    Pekao SA. Kiedy zadzwoniła pod numer podany na bankowej karcie
    identyfikacyjnej, usłyszała: "Cześć, tu Ilonka. Nie ma mnie w domu. Zostaw
    wiadomość, a na pewno oddzwonię".

    - Przecież takich telefonów używa się w awaryjnych sytuacjach! Czy po
    stracie karty mam ruszyć na poszukiwanie pani Ilonki!? - denerwuje się nasza
    czytelniczka.

    Operator infolinii banku poinformował ją, że numer, pod który dzwoniła, jest
    nieaktualny (Pekao SA zmieniło telefony i siedzibę CKC), a ona ma starą
    kartę. - Jak to starą, skoro karta identyfikacyjna nie traci ważności? -
    dziwi się pani Beata.

    - W 1998 r. przeprowadziliśmy się do nowego budynku i nie wysyłaliśmy
    zawiadomień do każdego klienta z osobna. Niepoinformowani mogą być wszyscy,
    którzy konto zakładali przed 1998 r. - tłumaczy Wioletta Radzoch,
    rzeczniczka Pekao SA. - Ale informację o zmianie numerów podajemy na
    stronach internetowych banku. Poza tym na bankomatach są nalepki z
    właściwymi numerami telefonów - dodaje. Bank nie potrafi dziś ustalić,
    dlaczego poprzedni numer CKC nie został zastrzeżony dla innych abonentów.

    A pani Ilonka? - - Kilka razy dziennie odbieram telefony do CKC - skarży się
    właścicielka feralnego numeru.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-09 07:21:52
    Temat: Re: Pani Ilonka z Pekao SA
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bjimfm$4de$1@news.onet.pl...

> [...]
    > którzy konto zakładali przed 1998 r. - tłumaczy Wioletta Radzoch,
    > rzeczniczka Pekao SA. - Ale informację o zmianie numerów podajemy na

    O ile pamietam, to takie informacje bank wysylal jakis czas temu. Pewnie
    bohaterka artykulu list przeczytala, schowala do szuflady i zapomniala.
    Karte z nowym numerem zablokowal bankomat, wiec pani wyjela inna, ktora
    miala w torebce i tam byl stary numer. Nie ma sie co dziwic, bo IKM
    praktycznie nie wymieniaja na nowe.
    Natomiast dziwi to, ze bank tak po prostu oddal ten numer do TPSA, nie
    interesujac sie co z nim dalej bedzie. Ja bym go zatrzymal i powiesil tam
    automatyczna sekretarke podajaca nowy numer, albo po prostu zrobil
    przekierowanie. Dla banku to sladowy koszt, w porownaniu ze strata zaufania
    klientow, nawet jesli klient sam zabalaganil.
    Tak czy siakto bardzo sie ciesze, ze stamtad ucieklem. To mi przypomnialo o
    moim bylym koncie, zamierzam zaraz popsuc huumor mojej konsultantce, ktora
    obiecala mi wyslac do konca lipca zaswiadczenie o zamknieciu konta. Do
    dzisiaj nie nadeszlo.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2003-09-09 07:58:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Danio <n...@j...com> wrote:

    > moim bylym koncie, zamierzam zaraz popsuc huumor mojej konsultantce, ktora
    > obiecala mi wyslac do konca lipca zaswiadczenie o zamknieciu konta. Do
    > dzisiaj nie nadeszlo.

    Heh. A mi wczoraj przysłali weksel związany z linią kredytową, którą miałem
    w PEKAO. Linię zamknąłem w grudniu ubiegłego roku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-09-09 10:15:22
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    w wiadomości news:bjimfm$4de$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tym fakcie swoich klientów. Wybierając numer wydrukowany na karcie
    > identyfikacyjnej, dodzwonimy się do prywatnego mieszkania.

    LOL, Pekao SA Professional Edition

    --
    KS

  • 5. Data: 2003-09-10 08:15:03
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bjk95t$1bi$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > LOL, Pekao SA Professional Edition

    ROTFL!
    t.

  • 6. Data: 2003-09-10 12:29:41
    Od: "Szemek" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Danio <n...@j...com> wrote:

    [...]
    > Heh. A mi wczoraj przysłali weksel związany z linią kredytową, którą
    miałem
    > w PEKAO. Linię zamknąłem w grudniu ubiegłego roku.

    Z ciekawości zapytam: poleconym chociaż ? :/

    --
    Pozdrawiam,
    Szemek