  • 1. Data: 2003-09-08 16:19:51
    Temat: wyciagi z Multi
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Zamowliem sobie miesieczne wyciagi z Multi.
    I dzisiaj dostalem pierwszy (za msc sierpien).
    W sumie operacji nie mialem za duzo, a tymczasem ten wyciag pobil mój
    prywatny rekord długosci wyciagu za 1 miesiac, bo ma 4 strony.Mam
    uruchomioną usługe przelewania na rachunek oszczednosciowy nadywzek ponad
    pewną kwote, w ten sposob kazda jedna operacja czy to na plus, czy to na
    minus powoduje, ze robi sie przelew z tego rachunku lub na ten rachunek.
    Wszystko gra, tylko ze opis kazdej takiej operacji wyglada nastepujaco:

    "PRZELEW WEWN. NA RACHUNEK-AUTOMAT
    PRZELEW AUTOMATYCZNY ZROBIONY PRZEZ
    MECHANIZM BALANCE CONTROL Z RACHUN
    KU OSZCZĘDNOŚCIOWEGO"

    4 linijki - cytowałem dosłownie! No katastrofa. Mam wrażenie, że na moim
    wyciągu są tylko takie ....
    Podobno przedstawiciele Multibanku czytają grupę. Błagam zróbcie coś z tym.
    Przecież mogłoby być, w zależnosci od jego rodzaju:
    "AUTOMAT. PRZELEW WEWN. NA RACH." lub "AUTOMAT. PRZELEW WEWN. Z RACH"
    i byłaby jedna linijka i wyciąg miałby max 1,5 strony, a ile bank by kasy
    zaoszczedzil, ile lasow wiecej by przetrwało...

    Pozdr.
    MM